Anonym bruker Skrevet 16. juli 2007 #1 Skrevet 16. juli 2007 Tenker på nå i starten, hvor mye i str. 50 og 56... Tenker på antall bodyer, sett osv... Å hvor mye er anbefalt at en trenger,,,? Jeg har lite i 50, men trenger vel ikke så mye i den størrelsen eller?
Kosel Skrevet 16. juli 2007 #2 Skrevet 16. juli 2007 har ingen fra før, men har ikke mye i de aller minste str. de vokser så fort ut av det. Og skulle det være at den lille er litt mindre enn gjenomsnittet så får man sende en eller annen ut for å kjøpe inn et par mindre, eller et par ekstra av en str.
Kosel Skrevet 16. juli 2007 #3 Skrevet 16. juli 2007 *mente: har ingen barn fra før...hvis noen ikke skulle lure
Gjest Skrevet 16. juli 2007 #4 Skrevet 16. juli 2007 Jeg arvet masse klær fra en venninne som ikke skal ha flere, så jeg har ikke kjøpt noe særlig. Men 6 bodyer og bukser/dresser kan være greit, og litt sokker (de er ofte kald på føttene i begynnelsen). Et par luer og jakker og noen tepper, da trenger de ikke så mye mer i begynnelsen. Str. 50 risikerer du at han er vokst ut av allerede ved fødsel, så ville ikke kjøpt for mye av det. Som Kosel sier, skulle det bli behov for det, er det fort gjort å skaffe.
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 16. juli 2007 #5 Skrevet 16. juli 2007 jeg har arvet en god del klær fra tanta mi som ser nesten ubrukt ut:) I str 50, 56 og 62... Mange bodyer og noen drakter... Men *kremt* har handlet en god del selv=) *ups* hehe..
jentebabymom Skrevet 16. juli 2007 #6 Skrevet 16. juli 2007 jeg har kjøpt inne full kommode med tøy!!!
♥Hilde & Emilie♥ Skrevet 16. juli 2007 #7 Skrevet 16. juli 2007 Det eneste plagget jeg har i str. 50 er en tynn lue......! I str. 56 har jeg 3 bodyer og 3 sparkedrakter.....tror ikke jeg har mer i 56 faktisk.....! Regner med jeg får litt når ungen er født også......i små str=) Og det er jo sommer og sol så trenger ikke så masse klær uansett........de vokser ut av det med en gang uansett!
dårligfantasi Skrevet 16. juli 2007 #8 Skrevet 16. juli 2007 er det bare jeg som ikke aner hva jeg har kjøpt og hva jeg trenger?? hehe.. det skal ikke være lett.. har hvertfall noen bodyer i str 56 og 62. ellers så har jeg sparkebukse i 56, og en hel del større klær som jeg har fått av mora til tanteungen min. familie er stadig på shopping til lille gutten som kommer, så jeg tror ikke jeg kjøper så mye mer før han kommer.. bare få alt annet utstyr på plass
❤lille stjerne❤ Skrevet 16. juli 2007 #9 Skrevet 16. juli 2007 Vi har sikkert alt for mye, hadde først kjøpt en del selv, og så arvet vi plutselig masse som nesten ikke er brukt. Men det er bare å bruke og gi videre til nestemann i familien/venneflokk som får barn, så det kommer vel til nytte uansett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå