Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal bestille UL. Hva anbefaler dere? Majorstueklinikken eller Volvat? Noen erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

3D!! Ikke 3G.. Thihi..

Skrevet

Hei. Var på Majorstuaklinikken 10 juli. Var ikke så fornøyd med legen som var der da for han var litt lite personlig og sukket og stønnet når han ikke fikk til å ta ordentlige bilder. Han var stresset og virket irritert over dette. Og jeg fikk ikke filmsnutter av han. Bare 10-14 bilder og bare halvparten var noe å ha.Den legen med mest erfaring og som gjør medisinsk undersøkelse på baby i tillegg, hadde ferie da. Men jeg ville ventet til han kom tilbake og heller betalt de 300 kr ekstra for å få han. Men jeg fikk bilder av tulla mi, det var rart å se. Babyen ser litt rar ut inni livmora og jeg tror den er penere når den kommer ut, men jeg er jo glad for at jeg tok bildene. Da var jeg 28 + 6. Har ikke lagt dem ut på profilen min enda, men de kommer kanskje.Er forresten hoppet over på 3 trimester nå...

Skrevet

Takk for svar Bellami76! Du vet ikke hva han legen du anbefaler heter?

Skrevet

Jeg er og misfornøyd med majorstuaklinikken. Var der i går og har hatt mine andre ul der og vært fornøyd. Vikaren laget ikke videoer til meg og bildene var ikke så pene.

kankje jeg hadde for høye forventninger...

Skrevet

Det er vel det som er problemet mitt også.. Forventningene mine er nok alt for høye.. Men er majorstueklinikken den eneste med 3D i Oslo? Volvat har bare 2D.

Skrevet

syns egentlig man skal få lov til å ha høye forventninger når ma betaler 1500kr for en halvtime...

Jg bestilte først på majorstua, men begynte å tenkte at jeg hadde hørt både pos. og neg. om de, så derfor byttt jeg til Balder klinikken, de skal visst være veldig bra...men du får kun bilder og ikke DVD..en halvtime inkl. bilder koster ca 1100...

Men så hørte jeg varme ord om en i Nøtterøy, www.kvinnedoktor.no, og bytter til slutt til han...Der koster det 800kr inkl bilder og dvd, og alt til sammen tar ca en time...hørte fler her sa han til og med hadde ringt de og spurt om de ikke kunne komme 30 min før så de fikk en hel time, han er visst veldig god til å forklare og til å få bra bilder...

Rar litt over en time å kjøre fra Oslo, men verdt det da:)

Fikk en sånn good feeling og selfølgelig veldig høye forventninger nå da:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...