Gjest Skrevet 16. juli 2007 #1 Skrevet 16. juli 2007 Datteren vår bare gråter og gråter! Også presser hun litt.. Vet ikke om det kan være kollikk?! Vi har prøvd så mangt for å få henne rolig! Trodde kanskje hun hadde vanskelig for å få bæsjet, så vi prøvde å stikke en q-tips litt opp i rumpa hennes, for det har hjulpet før, men ingen avføring kom ut denne gangen.. Vi har prøvd å masere både på rygg og mage, gitt ho smokk, mat fikk ho for en time siden, så det kan ikke være sult heller, for hun spiste over 150 ml.. Kan noen hjelpe oss?? Moren min er på ferie så får ikke tak i henne heller.. Takker såå masse for svar!
F-mor Skrevet 16. juli 2007 #2 Skrevet 16. juli 2007 Har ikke peiling på kolikk. men vi bare si at dattra mi har ikke sovet en natt på 1,5år og bara grått og grått om nettene. Har sletet veldig med avføringen. Nå viser det seg at hun kansje ikke tåler melk og div andre matvarer. Hvor gammel er hun? Kansje det bare er vondt i magen og litt treg avføring? Er det en liten baby det er snakk om kan du gi litt sukkervann, maltekstrakt, eller sviskesaft. Et deiligt varmt bad kan også hjelpe. Sykle med føttene hennes eller ta salve på termometeret og gjøre litt forsiktige sirkelbevegleser i endetarmen, men bena hennes er rettet oppover. Er dette en engangsopplevelse, hadde jeg ikke bekymret meg så veldig. Lykke til iallefall.
dumme mamma Skrevet 16. juli 2007 #3 Skrevet 16. juli 2007 KAn være kolikk. Har dere prøvd sukkervann, eller fennikelte. Roer hun seg når hun ligger på magen over skuldrene deres?
Gjest Skrevet 16. juli 2007 #4 Skrevet 16. juli 2007 Hei! Akkurat nå har hun roet seg litt, men hun har vært sånn i noen dager.. Hun er 5 uker i morgen.. Tenkte å gi henne et bad neste gang hun setter i gang, og håpe på at det hjelper, hvis ikke så er sukkervannet nødløsning:) Takk for svar altså!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå