Gjest Skrevet 16. juli 2007 #2 Skrevet 16. juli 2007 Jeg har den ikke, men kjenner flere som har den og de er veldig delt i meningen. Noen synes den er super, andre er misfornøyde. Det som går igjen er at bagen/sittedelen er kort og trang, den er bred og at den kan tippe (selv om understellet er tungt og vogna er bred for at nettopp det ikke skulle skje).
*bolla pinnsvin* Skrevet 16. juli 2007 #3 Skrevet 16. juli 2007 Jeg er veldig fornøyd og synes den er kjempegod, men jeg ser at den nok fort kan komme til å bli for kort for småtten + at det er lite plass i kurven under vogna.
*just me* Skrevet 16. juli 2007 #4 Skrevet 16. juli 2007 enig med piazava. jeg er veldig fornøyd, sånn egentlig. har kun brukt den som sportsvogn. men til nestemann kan jeg godt se den kan bli liten hvis jeg skal bruke tilhørende bag. i så fall må neste være like liten som søstra si på 2,2 kilo, pg det tviler jeg på kommer til å skje.. minus er at den er veldig bred, slitsomt på trange butikker! men robust og knall ellers!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå