Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 16. juli 2007 #1 Skrevet 16. juli 2007 Her sitter jeg og synes det er trist at jeg har pakka ned alle 68-klærne til junior, mens andre har mistet det kjæreste de har...
rufs Skrevet 16. juli 2007 #2 Skrevet 16. juli 2007 hei hei det du føler kan ikke sammenlignes med å miste det kjæreste man har. Du synes det er trist at junior vokser for fort,noe jeg skjønner utrolig godt,man vil gjerne ha de små så lenge som mulig,men desverre hopper de fra en str til en annen så utrolig fort.vips er de oppi 122:) gled deg for alt du har med han nå,en dag pakker han sakene sine og flytter ut:) så nyt all tid dere har sammmen mens de er små,ikke vær trist..du får ikke tiden tilbake,men du har masse tid foran deg..gkjem minnene i hjertet,bildene inni deg er jo der:) lykke til på ferden:)
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 16. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 16. juli 2007 Nei det kan ikke sammenlignes! Men det er jo bare en liten filleting i forhold til å miste et lite barn! Takk for gode ord =)
Blue Lady Skrevet 16. juli 2007 #4 Skrevet 16. juli 2007 Skjønner godt hva du menen HI! Jeg kan sitte å irritere med over at babyen i magen konstant er turbo og snurrer rundt sin egen akse tusen ganger i løpet av et minutt.. Klarer ikke å konsentrere meg om det jeg holder på med og vondt gjør det også. Men jeg tar meg fort i det og tenker at jeg er utrolig heldig som bærer på et friskt barn ! Man må ha lov å være lei seg for ting, selv om det ikke er det værste som kan skje. Det er alltid noen som har det værre enn en selv, men det er sunt å kjenne på følelsene sine og tillate seg å føle, selv om det bare er snakk om filleting! Klem!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå