Nivea30 Skrevet 16. juli 2007 #1 Skrevet 16. juli 2007 Testet i morges, og den var negativ. Er alt håp ute da? Har ikke fått mensen ennå, selv om jeg kjenner litt murringer innimellom, så den kommer vel ikveld eller i morgen. Kjenner jeg ble veldig nedfor nå. Har så lange sykluser samtidig som det nesten er umulig å finne el, så hvem vet når neste el kommer. Hadde jeg enda hatt normale sykluser og el så hadde det ikke gjort så mye, for da hadde jeg visst at det ikke var så veldig lenge til neste gang. Huff...ble så skuffet nå. Var så glad for at jeg hadde funnet el denne gangen, og hadde virkelig tro på at det hadde klaffet nå. Ååå!! Begynner nesten å grine nå! Det popper frem gravide overalt rundt meg, i tillegg til at folk graver og spør om ikke vi har tenkt å begynne snart. Så frustrerende. Har bare lyst å grave meg ned nå! Vet det er mange som har det verre enn meg, så dette ble mye syting. Sorry, men måtte bare få det ut. Ble visst litt langt og rotete dette, men det hjalp vel litt å skrive det ned også.
bittelill Skrevet 16. juli 2007 #2 Skrevet 16. juli 2007 Alt håp er jo ikke ute før tanta kommer da! Så pust ut og ro ned og håp på det beste!! Jeg har jo lest om flere som ikke tester positivt før flere dager over IKM. Jeg skal krysse fingrene for deg i alle fall! Jeg sliter også med lange og uhåndterlige sykluser og det er noe dritt!!!
elibi -20.05.08 og 27.12.09 Skrevet 16. juli 2007 #3 Skrevet 16. juli 2007 Hvor lang er deres sykluser da?
Nivea30 Skrevet 16. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 16. juli 2007 Er på dag 40 ett-eller-annet nå... Sikkert andre som har mye lengre sykluser, men frustrerende likevel.
elibi -20.05.08 og 27.12.09 Skrevet 16. juli 2007 #5 Skrevet 16. juli 2007 Har hatt altfra nån og tredve daga t 60-70 daga, har tell og m et par ganga vært ca 6 mnd... Men e jo like frustreranes uansett som du sir når man ikkje veit katti d kommer... Lykke t uansett!
Nivea30 Skrevet 16. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 16. juli 2007 Hjelpe meg! Ja, det er noe dritt, rett og slett. Lurer på om det er noe som kan hjelpe til å korte ned disse syklusene, og gjøre de mer stabile... Lykke til til deg også!
bittelill Skrevet 16. juli 2007 #7 Skrevet 16. juli 2007 Ja det er frustrerende. Men det er jo fortsatt håp In a hanging snore. Mine sykluser lå på 38 dager de tre første gangene, og da var runde nr tre bare brun guffe i stedet for vanlig blod. (Fikk besøk av tante brun i stedet for tante rød) Men det betød det samme. Så var neste syklus 50 dager + så nå aner jeg ikke hva som skjer. Fixen: Vet ikke helt om det er noe som kan sies for å muntre deg opp, men det snur nok snart så kommer humøret opp igjen
Nivea30 Skrevet 16. juli 2007 Forfatter #8 Skrevet 16. juli 2007 Ja, det er bedre nå Hjelper å få ut litt frustrasjon, godt å ha dere jenter her inne som er i samme båt:) Nå skal jeg ut å kjøpe meg nytt treningstøy, trenger å tenke på noe annet:) Nei, vi får krysse fingrene og gå på med krum nakke. Takk for oppmuntringen, jenter, og masse lykke til til dere alle!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå