Anonym bruker Skrevet 16. juli 2007 #1 Skrevet 16. juli 2007 jeg er da din hemmelige venn =) Finner ikke så mye info om deg, å du har heller ikke skrevet om deg inne på presentasjons innlegget, så lurte på jeg da hva du driver med for noe? Scrapping, strikking, sying?? hva evt. ønsker du deg? Klem fra din hemmelige venn! =)
lifa og Eline Skrevet 16. juli 2007 #2 Skrevet 16. juli 2007 Har hatt fri i hele 6 dager så jeg har vært bortreist de sitse 5 dagene så jeg har ikke sett mailen før nå i kveld, så jeg har ikke fått lagt inn noe på presentasjonsinnlegget. Min nyeste hobby er scrappbooking og da samtidig kortlaging. De\river også å strikker og hekler. Brodere har jeg ikke gjort på flere år ettersom jeg har det jeg trenger, av slike ting. Skal etterhvert sy litt klær til Eline mor som nå har blitt 17 mnd.Det er også hun som blir den priviligerte som både blir strikket og heklet til. Kunne ønske meg mønster og garn til heklejakke til henne str. 2 år. Bommulsgarn. Kunne tenke meg å sy snekkerbukse til henne men trenger da stoff gjerne myk kord og ett mønster. Skal utstyre babyborn med klær så pynt og div til dukke strikking og sying taes i mot med takk. Ellers tar jeg gjerne i mot til til kort og scrappbooking. Trenger en ny limpenn. Håper jeg klarte å gi deg litt ideer om hav jeg driver med når jeg har litt tid til overs.
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2007 #3 Skrevet 16. juli 2007 Tusen takk for tipsene, da skal jeg se hva jeg finner en av de nærmeste dagene! har nok fått en ide ja, som jeg skal se om det blir noe av! =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå