Anonym bruker Skrevet 16. juli 2007 #1 Skrevet 16. juli 2007 Vi har et hektisk liv, jobb og to små barn på 2 og 4 år. Vi har seks omtrent hver 14. dag. Er dette svært lite eller ganske vanlig? Håper dere har lyst å svare…
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2007 #2 Skrevet 16. juli 2007 Ha ha, unnskyld at jeg ler, men er det sex du mener? For ellers blir jeg litt usikker....seks av hva da?
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2007 #4 Skrevet 16. juli 2007 Nå har ikke nurket vårt kommet til verden enda, så sambo og jeg har jo bare oss selv og tenke på foreløpig - så blir vel ikke helt riktig å sammenligne? Vi har i hvertfall sex 3 -4 ganger pr uke, men det kan jo fort forandre seg når vi bli tre....
stavangermamma3 Skrevet 16. juli 2007 #5 Skrevet 16. juli 2007 Vi har desverre ikke mer en 1-2 ganger i uka. Dette skyldes vel mest at barn, husarbeid, jobb og søvn blir prioritert. Døgnet vårt har rett og slett for få timer og da er ikke sex øverst på lista lenger. Men skulle nok gjerne ha hatt mer...
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2007 #6 Skrevet 16. juli 2007 Jeg har heller ingen barn enda. Er jeg heldig, 1 gang i mnd. Samboeren har mistet helt lysten etter at jeg ble gravid.
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2007 #7 Skrevet 16. juli 2007 Har sex 1 gang i mnd. Det er pga store problemer i forholdet da. Han har likevel lyst, det har ikke jeg.
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2007 #8 Skrevet 17. juli 2007 Vi har to barn(ei på 4 og ei på1) og vi har sex ca annenhver dag.
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2007 #9 Skrevet 17. juli 2007 Har ett barn på 5. Har sex ca 4-5 ganger i uken. Noen ganger mindre noen ganger mer. Har hørt vi har mye sex
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2007 #10 Skrevet 17. juli 2007 Har 4 barn, travel jobb som selvstendignæringsdrivende, stort hus som krever masse....har sex sånn ca. annenhver dag. (mulig derfor så mange unger )
Gjest Skrevet 12. august 2007 #11 Skrevet 12. august 2007 Hadde sex for første gang etter fødselen i går, og det er 3 mnd siden fødselen. Har ikke hatt lyst før nå. Hadde ikke mye lyst i de to siste mnd av svangerskapet heller... Så har blitt 5 mnd uten noe..
TrengerEnVenn Skrevet 15. august 2007 #12 Skrevet 15. august 2007 vi hadde sex kun 2 ganger i svangerskapet (9måneder) og har 1 sex siden fødselen. det er over 3 måneder siden fødselen.
Gjest Skrevet 16. august 2007 #13 Skrevet 16. august 2007 nå som jeg er gravid, avhenger det helt og holdent på meg! før da vi ikke var gravide, hadde vi sex hver eneste dag:) -gjerne flere ganger om dagen og! men etter at jeg begynte å merke graviditeten på kroppen, har det gått veldig opp og ned. ei uke klarer jeg ikke sex i det hele tatt og da må han bare finne seg i det, mens neste uke vil jeg kanskje ha sex heile tida igjen! synes sex ble annerledes på både et fysisk og psykisk plan en stund ut i svangerskapet, og da ble det bedre så lenge lysten er der, men jeg må ha skikkelig (og da mener jeg skikkelig) lyst til å ha sex nå for å i det hele tatt ha det!
Anonym bruker Skrevet 18. september 2007 #15 Skrevet 18. september 2007 Kremt.... vi har IKKE barn men sex i gjennomsnitt bare hver tredje uke!! Gulp!! Går veldig i bølger da, noen perioder har vi sex annenhver eller kanskje tilogmed hver dag, mens det plutselig kan gå laaaang tid. Jeg vil men er lei av å ta initiativet. Litt omvendt problemstilling for mange vil jeg tro.
Anonym bruker Skrevet 18. september 2007 #16 Skrevet 18. september 2007 Det er i det minste vanlig at det kan variere og at man i perioder har oftere eller sjeldnere sex, uten at det er unormalt. Selv har vi et barn på 3 år, og er i uke 26 nå, så det kommer litt an på hvor sliten jeg er, om han skal på jobb tidlig neste morgen, om vi får være uforstyrret under barne-tv om søndag morgen osv, men i snitt to ggr i uka? en av de er gjerne en kjapp en i dusjen el.l. og en "skikkelig" omgang, men det kommer an på. sex er iallefall minst like bra nå som før jeg ble gravid igjen, men nå begynner jeg å få noen solide kynnere som noen ganger iler nedover innsiden av låra i 1-2 timer etterpå, så det er litt sånn at "Hm, orker jeg full pakke og bruke den tiden det tar å få en bra orgasme når jeg må lide for det etterpå, eller skal jeg bare la han få sitt for jeg liker jo det også selv omjeg ikke kommer selv..?" Heldigvis (?) har vi alltid hatt bra sex, selv om det har vært større eller mindre knuter på tråden osv, og han kan være skikkelig dust og egoist og sur og rar, men alltid omsorgsfull og uegoistisk elsker. Så rart... Noen ganger tror jeg det har vært "limet" som har holdt oss sammen, og at jeg nesten hadde ønsket at vi hadde dårlig sex slik at jeg ikke hadde det å klamre meg til. Men, men, ting går bra for tiden, så får vi se.
Anonym bruker Skrevet 19. september 2007 #17 Skrevet 19. september 2007 Vi har sex 1-2gr per uke, og vi har en sønn med kolikk.. Vi har mere sex nå enn før svangerskapet, og også ikke lenger krangel rundt hvor ofte, hvem som kom når osv.. Hans lyst bestemmer da jeg alltid har hatt mye mer lyst enn han. Under svangerskapet mistet han nesten lysten helt en stund. Eller, han mistet ikke lysten, men syntes det føltes litt rart/feil etter at jeg ble stor og det skjønner jeg(selvom det var tøft)... Jeg syns 1-2gr per uke for småbarnsforeldre er bra, og håper det fortsetter slik!
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2007 #18 Skrevet 1. oktober 2007 vi har sex omternt hver dag, ihvertfall annen hver dag, men vi har ikke barn enda da ikke før i mars=)
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2007 #19 Skrevet 1. oktober 2007 Før svangerskap hver dag. I svangerskapet veldig variert, men snitt en gang i uka. Etter fødsel 2 ganger i uka.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå