ღZalina med Robin og Isabelleღ Skrevet 16. juli 2007 #1 Skrevet 16. juli 2007 ??? jeg vil så gjerne føde nå, jeg vet ikke om jeg orker noe særlig mer.. vondt overalt og får ikke sove. ??? pliz svar.. stor klem
Gjest Skrevet 16. juli 2007 #2 Skrevet 16. juli 2007 Vil tro at det eneste du oppnår med å bruke lakserolje , er forferdelig mageknip og diare. Hvis du vil ha det i tillegg til at du går og venter på å få føde, ikke får sove og har vondt overalt, så drikk !! Jeg vil ikke anbefale det i det hele tatt! Den siste tiden er utrolig slitsom, jeg vet.... Jeg har vært der selv. Og det eneste som hjelper i den siste tiden, er å vente..... Kroppen setter igang når den er rede for det, men du kan hjelpe den litt på vei med å stimulere brystvortene, sånn at produksjonen av melk setter igang. Stoffene i sæd er bla de samme stoffene som modningspiller inneholder, så ha sex hvis du har overskudd og lyst. Sæden kan være med på å modne livmorhalsen din . Når baby er klar til å komme ut, skilles det et stoff ut fra barnet i fostervannet, som sender signaler til livmoren om å starte modning og sammentrekning. Jeg gikk lenge med åpning.. i 3 hele uker... Det som hjalp meg var en diger porsjon med mat med hvitløk i. Jeg er ikke i tvil heller på at den posjonen der med pasta,biff og hvitløkssaus gjorde susen. Jeg var på kontroll den dagen, og de sa at her blir det ikke noe fødsel i nær framtid. Samme kveld dro jeg og en venninne ut for å spise god mat sammen. Og jeg satte til livs denne porsjonen med pasta og biff i hvitløkssaus. I ett tiden den natta, kom slimproppen.. Og dagen etter lå jeg med jenta mi i armene. Kanskje hvitløk er verdt et forsøk? Om ikke annet , så får du en god middag?
Happy H Skrevet 16. juli 2007 #3 Skrevet 16. juli 2007 svarte deg på 3 tri.. men ville bare si at eg har og hørt at hvitløk hjelper, kjenne ei som sverger på at d va d som satte i gang fødselen der i huset. du kan og prøve kanel, ananas og bitter lemon brus!! korlenge har du igjen?
mamma06og 10 Skrevet 16. juli 2007 #4 Skrevet 16. juli 2007 eg hadde tatt lakserolja eg, eg tok lakserolje å ti timar etter på var eliasen min ute . Sporte på apoteket om det var farlig å det var det ikke Lykke til
ღZalina med Robin og Isabelleღ Skrevet 16. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 16. juli 2007 er i uke 38, så jeg sitter å venter og ruger... haha jeg aner iike hva skal gjøre for jeg er lei.. og vil bare ha baby i armen mine. Det hjalp helle ikke at jordmor sa at baby var nok stor til å komme nå... så så det gjør meg ingenting... jeg sitter å håper.. men tror jeg skal prøve alt annet 1 uke til... før jeg går løs på denne dritern... haha Tusen takk for svar. det er godt å høre andres erfaringer... klem
Gjest MMJ Skrevet 16. juli 2007 #6 Skrevet 16. juli 2007 Har også slitt med bekkenet, kan ikke gå om dagen og får ikke sove om natta. VET det er som å være i fengsel!! Men, uke 38... tror nesten du må smøre deg med tålmodighet, det KAN gå enda 1 mnd til du føder. Anbefaler deg å prøve tenke på noe HELT annet fremover, selv om ikke det er så lett. Jeg er 2 dager på overtid i dag, klart jeg er lei, men babyen kommer når den er klar den Alt er tungt, alt er vondt og alt er ... ja, hehe... skal ikke skrive mere:) Prøv å "nyt" de siste dagene dine, se på TV, lei filmer og gå ut å spis eller... vær sammen med venner
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå