Gå til innhold

Light-produkter...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan var det med disse light-produktene igjen? Mozell-light for eksempel? Jeg bare MÅ ha det! Nam! Noen som vet om det er greit å drikke det og i så fall hvor mye (av gangen)?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker light produkter med god samvittighet (drikker mest vann og te). Har tro på at sukker gjør langt større skader enn disse lightproduktene.

Men alt med måte, uansett :)

Skrevet

Masse usunne søtstoffer i Light-drikker, ville ikke drukket det selv. Men klart at mye sukker heller ikke er bra.

Jeg drikker ikke brus i det hele tatt, drikke bare kulturmelk, er nok litt sunnere det ;-)

Men drikker det egentlig ikke fordi det er sunnere, men rett og slett fordi jeg har dilla på det ;-))

Skrevet

Light produkter inneholder en del kunstige søtningsstoffer, og de er faktisk mer skadelig enn vanlig sukker. E-stoffer bør gravide innta minst mulig av, selv om det kan være vanskelig i disse tider der e-stoffer er tilsatt i det meste av ferdigprodukter. Sikkert greit å drikke litt, så lenge det ikke overdrives. Selv har jeg "syndet" med fun-light...

Skrevet

Her må man følge sin egen magefølese siden ingentingg er bar overdrevet og forskning på forsnking er gjort uten at de blir veldig enige...Jeg drikker ikke ligt og velger heller sukker, men nå holder jeg meg unna det også i store mengder da....

MEN barn under 3 år er ikke anbefalt kunstig søtning og E stoffer finnes også naturlig så en E betyr ikke nødvendigvis kunstig :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...