Gjest Skrevet 16. juli 2007 #1 Skrevet 16. juli 2007 makan til jobb a!! har kanskje kommet gjennom halve garderoben og er tom for lapper.. jaja.. det jeg lurer på er: merker dere sokker og truser også? og detter lappene av i vask? ser litt sånn ut.. men har strøket og strøket.. så håper de sitter...
Piipii Skrevet 16. juli 2007 #2 Skrevet 16. juli 2007 Hehe jeg vet hvordan du har det, sikkelig artig det der:) Jeg merker alt fra truser til dresser, men det er litt med at i bhg til snuppa så har de en yedens til å rote bort klærne:( Kommer ann på hva slags merkelapper du bruker det. Jeg har kjøpt mine fra navnelapper.no, og er veldig fornøyd med de, ingen som har dettet av ennå her ihvertfall:)
Gjest Skrevet 16. juli 2007 #3 Skrevet 16. juli 2007 takk for svar! da skal jeg nok bestille litt mere lapper ja ha en strålende dag!
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 16. juli 2007 #4 Skrevet 16. juli 2007 Hehehe trøst deg med at "før i tia" så fantes det kun lapper til å sy på))) Uff har lite lyst å starte med de lappene nå altså!!!!
melkekua™ Skrevet 16. juli 2007 #5 Skrevet 16. juli 2007 Jeg merker alt! Hender jeg glemmer noe, men da bryr jeg meg ikke om det evt. blir borte.
rufs Skrevet 16. juli 2007 #6 Skrevet 16. juli 2007 jeg merker alt,men ikke alle klærene i skapet,er jo ikke alle de bruker i barnehagen,men kule penn gjør susen i merke lappene,,,har også merke lapper,men når det er tomt er det kule pennene som gjør jobben,og det står der lenge,,får også kjøpt kles penner...
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 16. juli 2007 #7 Skrevet 16. juli 2007 Gå på Notabene eller en stoff-butikk, kjøp en tusj til å skriv på tøy. Sååå mye enklere. Klart, de lappene med navn og nr er fine på dyre og store plagg feks, mens en tusj kan du merke alle småplagg med, med bare navn. Skriv på vaskelappen. Feks strømpebukser, truser, t-skjorter, jumpre og bukser. Ja og støvler og sko. Så skriver du bare fornavn/initialene osv. Barnehagen er neppe SÅÅÅ stor at de ikke kjenner igjen "Nora E." "Elias" S.M.E." eller Loeo N.K."
dumme mamma Skrevet 16. juli 2007 #8 Skrevet 16. juli 2007 Ja, drit kjedelig da. Driver å merker for harde livet her og. Har beukt klespenn på sokker o.l. jeg da og bare skrevet initialer der. Håper det holder. Litt av en jobb ja
Gjest_1001 Skrevet 16. juli 2007 #9 Skrevet 16. juli 2007 Hehe... Merker jeg er litt heldig som fortsatt har "russepennene" liggende etter russetiden. Og de har jeg i alle slags farger, så jeg kan skrive rett på stoffet på innsiden om jeg vil med en farge med litt kontrast ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå