meg & to små vampyrer Skrevet 16. juli 2007 #1 Skrevet 16. juli 2007 Ventet lenge med mageøvelser etter fødsel, bare statiske den første tida og jobba meg sakte opp. Tok ikke vanlig før jeg kunne kjenne at det mellomrommet mellom magemusklene var lite. Men av og til (flere ganger om dagen) buler det opp og ned der inne, Som tarmbevegelser eller noe. Det ser og føles som en slange er der inne:( jeg syns det er så rart. Er det innvollene mine som ikke har fallt på plass? Så lenge etter fødsel? Det er øverst i magen og mest på den høyre siden det er sånn. Når ikke det buler så er magen min fin og jeg har helt ok muskler der og alt er greit.
Guttemamma til tusen :) Skrevet 16. juli 2007 #2 Skrevet 16. juli 2007 så det er ikke bare meg?? hehe.. er nesten litt morsomt å se på magen når jeg har mye luft (sorry detaljer ja..), ligger jeg på ryggen, så ser det ut som det sparker inni magen! Første gang det skjedde så fikk jeg helt noia! todde jeg var gravid igjen, og isåfall veldig langt på vei! Nå har det skjedd flere ganger, og har nå lest på ei side på internett (husker ikke hvor) at det er helt vanlig at tarmene bruker veldig lang tid til å falle på plass! Noen merker det med hard avføring..at det gjør vondt på enkeldte steder og noen kan av og til se når luft passerer! Er du tynn? tror det er lettere å se om en har lite fett på magen.. veier selv i overkant av 50kg, og har helt flat mage..så det er ikke rart at det synes!
meg & to små vampyrer Skrevet 16. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 16. juli 2007 Ja, jeg er liten og tynn. Særlig nå etter 10 mnd med en glupsk gutt, he he:) Er skikkelig rart og litt nifst ja. Men det kan være tarmene som bruker såpass lang tid?
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2007 #4 Skrevet 16. juli 2007 Jeg har det på samme måte, legen sier det er tarmene. Jeg har sltt med magevondt også siden fødseen, spesielt under måltider får jeg knip. Legen min sier det retter seg etterhvert, 13 mnd siden fødsel her....
meg & to små vampyrer Skrevet 16. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 16. juli 2007 uff. Nei, det høres ikke bra ut. Jeg har heldigvis ikke vondt når jeg kjenner disse bevegelsene. Men uff:(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå