Gå til innhold

Umbrella sangen er så stygg!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får helt fnatt av den altså, og de sender den jo i ett bankende. Er jeg den eneste som synes den er forferdelig??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg digger den :o))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Skrevet

sang og sang, fru Blom....

Bytt kanal, det gjør jeg.

Skrevet

Slenger meg på her! Hater den irriterende låta. Hjelper jo ikke at dama er pen og innimellom skvett naken, når ho kvekker verre enn Alanis Morissette i bakrus....

Men Umrella er iallfall ikke like nerveslitende som den JÆVLIGE forrige singelen hennes; den "å buhu jeg er utro mot den snille kjæresten min altså"-låta.....aaaannoyiiiing!

Skrevet

digge den sangen, sitte faktiskt å hørre på den nå :)))

Skrevet

DIGGE DIGGE, hehe ja jeg og digger den og hele resten av albumet til Rihanna er driiiitbra........................Hører på den NÅ

Skrevet

"Men Umrella er iallfall ikke like nerveslitende som den JÆVLIGE forrige singelen hennes; den "å buhu jeg er utro mot den snille kjæresten min altså"-låta.....aaaannoyiiiing!"

Ha-ha, enig!! "Stakkars meg som er utro altså!" Doh.

Ella-eh-eh-bæh... Mer har ikke jeg å tilføye...

Skrevet

Den var ...ok å høre på den første gangen, men disse radiokanalene lærer jo aldri- er en sang først blitt populær så skal en tutes ørene fulle så ofte som mulig!

Er rimelig lei av Kurt Nilsens "Push Push" også..

Skrevet

"Vi skal alltid være sammen,i rægn og solskinn og alt,du kain få lov tel å være under paraplyen min...."

Og dama er nærmest geni-erklært... ja ja.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...