Anonym bruker Skrevet 16. juli 2007 #1 Skrevet 16. juli 2007 Får helt fnatt av den altså, og de sender den jo i ett bankende. Er jeg den eneste som synes den er forferdelig??
melkekua™ Skrevet 16. juli 2007 #2 Skrevet 16. juli 2007 Jeg digger den ))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Hormonella Skrangle Skrevet 16. juli 2007 #3 Skrevet 16. juli 2007 sang og sang, fru Blom.... Bytt kanal, det gjør jeg.
Gjest Skrevet 16. juli 2007 #4 Skrevet 16. juli 2007 Slenger meg på her! Hater den irriterende låta. Hjelper jo ikke at dama er pen og innimellom skvett naken, når ho kvekker verre enn Alanis Morissette i bakrus.... Men Umrella er iallfall ikke like nerveslitende som den JÆVLIGE forrige singelen hennes; den "å buhu jeg er utro mot den snille kjæresten min altså"-låta.....aaaannoyiiiing!
Mina™ Skrevet 17. juli 2007 #5 Skrevet 17. juli 2007 digge den sangen, sitte faktiskt å hørre på den nå ))
Gjest Skrevet 17. juli 2007 #6 Skrevet 17. juli 2007 DIGGE DIGGE, hehe ja jeg og digger den og hele resten av albumet til Rihanna er driiiitbra........................Hører på den NÅ
Ikkelektuell Skrevet 17. juli 2007 #7 Skrevet 17. juli 2007 "Men Umrella er iallfall ikke like nerveslitende som den JÆVLIGE forrige singelen hennes; den "å buhu jeg er utro mot den snille kjæresten min altså"-låta.....aaaannoyiiiing!" Ha-ha, enig!! "Stakkars meg som er utro altså!" Doh. Ella-eh-eh-bæh... Mer har ikke jeg å tilføye...
white lady Skrevet 19. juli 2007 #8 Skrevet 19. juli 2007 Den var ...ok å høre på den første gangen, men disse radiokanalene lærer jo aldri- er en sang først blitt populær så skal en tutes ørene fulle så ofte som mulig! Er rimelig lei av Kurt Nilsens "Push Push" også..
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2007 #9 Skrevet 19. juli 2007 "Vi skal alltid være sammen,i rægn og solskinn og alt,du kain få lov tel å være under paraplyen min...." Og dama er nærmest geni-erklært... ja ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå