Gå til innhold

Huff så nervøs jeg er...! (litt langt)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skriver som anonym, og vet at det egentlig bare er meg som kan finne ut av dette, men må bare lufte hodet litt..

Min søte lille datter er litt over 2mnd, og den første tiden har vært utrolig stressende med et nytt problem hver uke. Har ikke vært noe alvorlig heldigvis, men stressnivået har ligget farlig høyt en stund.

Den siste uken har jeg vært utrolig tappet for energi, og følt meg småkvalm gjennom dagen. Har ikke hatt noe problem med å ta meg av vesla, men følt meg helt falleferdig. Har også kjent litt kribling og "strekking" i magen!!

Så her er saken.. Jeg har slik utrolig noia for at jeg kan ha blitt gravid allerede..Var veldig trøtt og kvalm første trimester, selv om kvalmen var litt værre da.. Klarer ikke tenke på hva jeg skal gjøre hvis jeg er det. Ønsker meg flere barn, men er da så utrolig tidlig nå. Har akkurat fått tilbake kroppen min, og tror det blir kjipt å være "rugekasse" igjen. Er fortsatt sliten av graviditet og spedbarnstid..

MEN jeg ønsker jo ikke å ta bort barnet mitt heller.. Har så innmari lyst på en gutt, og hva om DETTE er sjansen jeg har?..Utrolig mange duste tanker som svirrer her nå.. Har ikke tatt testen ennå engang, men det blir når sambo kommer hjem..

Måtte bare få litt orden før jeg får resultatet.. Kommer nok til å bli både trist og glad uansett svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lykke til - håper du får det svaret du ønsker deg, uansett hva det måtte være :-)

Skrevet

Åssen gikk det?

Lykke til =)=)=)=)

Skrevet

Negativt.. Puster lettet ut..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...