Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den kommende storebror har reist på to ukers sommerferie til besteforeldre og far. Jeg skal lage rømmegrøt med kanel til lunch. I kveld skal jeg og mannen min ha en romantisk aften: Ut å spise og hvem vet hva som skjer når man kommer hjem..

Baby, du får lov til å komme nå :)

Deilig å kjenne AT NÅ ER JEG KLAR!!!

Flere som er?

(Fortrenger at jeg kan risikere å gå over termin denne gangen å...hehe)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

åh, ja. jeg er klar som et egg. håper virkelig jeg får føde snart. jeg går turer, har sex osv... men det skjer jo ingenting. : (

Skrevet

kjempe klar!!:)

Trodde kanskje at lillegutt skulle komme i løpet av natten, men den gang ei. Hadde rier (tror jeg...:)) jevnlig med 5-8min mellomrom. Kl halv fire klarte jeg endelig å sovne, men ble ikke akkuratt noen dyp søvn. Våknet til stadighet pga ryggvondene og tak i magen. Kl 7 stod jeg opp og bare ruslet rundt frem til det var på tide å dra til sykehuset for ul timen min. Ikke hadde jeg noe regelmessige smerter lengre heller...:(

Alt var fint med den lille:) Hun spurte om jeg ville at hun sjekket modning osv... JA!! Selvfølgelig vil jeg det!! Jeg var moden, liv.hals. forkortet og ett eller annet var mykt..:) hadde åpning og hun fikk plass til et par fingre... Derfor ble det heldigvis ingen snakk om noe igangsettelse i dag pga fostervannsmengden, da de mente det ikke var veldig usannsynlig at jeg er tilbake på sykehuset i løpet av dagen/kvelden/natten... Hun strippet meg og det var ikke sæarlig behagelig, men forhåpentligvis effektivt!:)

Fikk beskjed om å dra hjem,hvile spise sjokolade og drikke brus og lade batteriene til fødsel - den var rett rundt hjørnet...(ALDRI noen som har fått beskjed om det før......:) )

Hvile nei...her skal det røres syltetøy, lages vaffelrøre og middag til mine foreldre, brorsan og sambo - holde meg i aktivitet nå! Og er han ikke ute til torsdag (termin) så er de tilbake for ny igangsettelsesvurdering.

Men det skjer ikke.... hehe Tror den rotinga hennes oppi der var effektiv...nå kommer de hardt og sterkt med 7 min. mellomrom..

Skrevet

Du verden! Ja da er det ikke lenge igjen hos deg ;) Heldig er du :) Lykke til!

Skrevet

håper det!! Får sette igang med denne bære sånn at jeg rekker å få det i fryser`n:)

Skrevet

Klar som et egg! Redde opp den lille senga i går, og har til og med kjøpt kjeks til sykehusbagen :) Har lest et sted at tidspunkt for fødselen har en mental side også - så jeg håper og tror at kroppen og babyen skjønner at det er fritt fram! Lykke til dere!

Skrevet

jeg er også klar nå.føler meg opplagt og følelsesmessig stabil til at fødselen kan starte.sov godt i natt og slimproppen gikk i morgest(tror det var den )

Skrevet

mannen har ferie, alt er ordnet i huset, litt over to uker til termin, og jeg er klar....har så lyst til å få hilse på tulla. Skal bli så godt å holde henne tett inntil meg!

Så til stor glede for min mann tror jeg at sengeaktiviteten kommer til å øke betraktelig den kommende tiden :)

Lykke til alle!

Skrevet

Ja, nå er jeg også der. Har vært to dager på hytta på fjellet, gått litt tur på vidda og snust inn fjelluften. Nå er vi tilbake nede i dalen, og ruginga har fått ett annet skjær av forventning og alvor, merker jeg. Vagget mot bilen mellom kuer og sauer og saltsteiner og stokk og stein, storebror satt i meisen og skrålte. Pappaen hoppet vilt nedover bakken, og jeg tenkte - bare komme seg ned til sivilisasjonen nå, så skal jeg jommen hoppe litt jeg også...

God natt, jeg temmer forventningene så godt jeg kan...

Skrevet

Ja, og god kveld også, hehe..!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...