Gå til innhold

reiser til syden uten min mann og unger

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det blir rart men sikkert litt godt og. Merkelig, skal være borte en hel uke fra alle 4 for første gang på 6år.

Skal være med mamma og pappa og mine søsken til Gran Canaria,

Videoannonse
Annonse
Skrevet

oi... hørtes jo litt deilig ut da... hehe.. er lenge ja... hvor på Gran Canaria skal du? og når reiser du??

jeg og mannen skal en uke sist i april vi, uten barn. også lurer vi på å bestille en uks tid i juli for alle oss fire også neste år...

vi reiser til arguineguin. der har vi nemlig flere hus og leiligheter i familien.

Skrevet

Touro eller noe slik.. reiser 10-17 des i år.

Skrevet

aha.. er ikke så langt unna det.

blir sikkert bra da!!!!!

er såååååå sydensyk jeg.... hehe... kunne reist i dag om jeg fikk sjansen!

mamma og pappa reiste i dag... 3 uker... mmmmmmmm.....

bare bittelitt misunnelig...

Skrevet

Vært i Arguinguin 2 ganger før ja. Gleder meg masse. Men som sagt blir rart. Men sikkert kjempedigg også. Og aller best: pappa betaler.(jeg måtte betale flyturen selv da men resten betaler paps)

Skrevet

ja det er kjekt!

vi har hus, så vi kjøper billigbilletter med braathens vi.. da får vi billetter for rett over 1000 kr pr pers... men må bestilles i gåd tid. så bestiller i løpet av mnd, så fort de kommer ut for salg.. kan bare bestille 1 år i forveien..

god tur!!!!

Skrevet

Takker....å.....gleder meg kjenner jeg. HAr jo hele sommern til å nyte med alle mine små...så er det skolestart på største..huff spent på det og!!!

Skrevet

hehe.. ja.. også får du litt fri i julemaset og kan kose deg skikkelig med alt juestyret når du kommer hjem igjen! skikkelt nyte julefeiringa da!!!

gleder meg som en unge til å reise til neste år jeg!!! og plutselig blir det to turer!!!!! jippi!!!

Skrevet

Å, det blir nok deilig! Kos deg, dette har du bare godt av! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...