Anonym bruker Skrevet 16. juli 2007 #1 Skrevet 16. juli 2007 Jeg har kjøpt gave og alt er klart til å sendes : ) Får vel signere med
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2007 #2 Skrevet 16. juli 2007 Hehe... Såpass ja... :-) Det er noen som er flinke. Lurer på om jeg skal ta meg en tur til Bikuben i dag jeg da... Vet hva jeg skal kjøpe til min hemmelige venn, og da får jeg muligheten til å kjøpe litt til meg selv også. :-) Hehe...
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2007 #3 Skrevet 16. juli 2007 Har bestilt jeg da , men kommer ikke på noen dager.
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2007 #4 Skrevet 16. juli 2007 Jeg skal sende i morgen Vært på butikken en tur i dag, men skal legge med litt annet dilldall også, så får ikke sendt før i morgen =)
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2007 #5 Skrevet 16. juli 2007 Jeg tror det blir sendt i morgen. Har det meste klart nå, så hvis jeg rekker å få den helt ferdig i dag blir den sendt avgårde i morgen.
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2007 #6 Skrevet 16. juli 2007 Sånn, da var pakken ferdig.... Har vært en tur på Bikuben i dag, noe som ble en dyr affære. Det ble til at jeg kjøpte "litt" til meg selv også. Eller rettere sagt, tok helt av i handlinga. Hehe... Nå i ettermiddag har jeg sittet og stanset ut ferdige figurer og samlet sammen litt annet smått her. Håper du blir fornøyd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå