Maud Skrevet 16. juli 2007 #1 Skrevet 16. juli 2007 Stikker innom nå som jeg er hjemme igjen og markerer nicket mitt langt nedover siden. Morsomt med mange nye nick her inne :-) UL nummer to gikk kjempefint og hjertet er som det skal. Den andre jordmoren bekreftet at det er en liten jente der inne, så nå omtales hun ved navn. Vi har hatt en drøy uke i familiesamlingens navn. Først en uke hos svigermor med bare minstemann og så en helg med min farsfamilie i mange generasjoner. Dit kom storebror også etter tre uker hos faren. Både han og jeg lengtet voldsomt på slutten... En uke hos svigermor var mer enn nok, heldigvis er Maud-mannen enig, så neste år blir det ikke så lenge... Vel tilbake i Oslo er det jo faktisk sol. Nå sover minstemann, vaskemaskinen går og det er stille i huset. Vi blir i Oslo i noen dager før vi drar av gårde igjen med Liseberg, Legoland og danske strender i sikte. Håper på å kunne bruke badetøyet. Neste år blir det Italia igjen!
dritgrei hei hei! Skrevet 16. juli 2007 #2 Skrevet 16. juli 2007 har akkurat kommet hjem fra seks dager med svigermor.... og jeg går fortsatt rundt med surstoffmaske for å få puste igjen ;-)
Urtete Skrevet 16. juli 2007 #3 Skrevet 16. juli 2007 Hahahahahaha, jeg er glad min svigermor bor i dagstur-avstand! :-)))
♥Snulder Skrevet 16. juli 2007 #4 Skrevet 16. juli 2007 Hehehe... jeg smiler over svigermødre! Anbefaler dere å få tak i ei slik ung, frisk ei som jeg har ;=)
Ronja65 Skrevet 16. juli 2007 #5 Skrevet 16. juli 2007 Så koselig at alt er bra med deg, magen og barna. Jeg har også hatt noen pliktrunder hos familie i Sverige og Danmark. Var også i Legoland for første gangen i år og var positivt overasket. Droppet Liseberg (som jo er det største og beste:-) i år. Ungene skal dit med pappaen sin seinere i sommer. Innrømmer at til og med jeg synes det er morsomt med karuseller:-) God tur til Danmark og Sverige:-).. Håper dere får mange flotte sol dager, med sand mellom tærne:-).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå