2 søte småpiker Skrevet 16. juli 2007 #1 Skrevet 16. juli 2007 var forkjølet for halvannen uke siden. Føler meg helt frisk, men blir ikke kvitt den tette nesen.Må bruke nesespray om jeg skal fungere, selv om det ikke er så bra når man er gravid. Snyter meg hele tiden, og det er skikkelig grønt. Har luktet ganske beiskt, men tror lukten er borte. Sover elendig om natten,nesesprayen funker ikke når jeg ligger. Men, jeg har ikke direkte vondt. HAr et kraftig trykk i hodet, fra nesen og over øynene, og får vondt om jeg bøyer meg, med hodet ned. KAn det være bihulebetennelse selv om det ikke er veldig smertefullt?
3b@rnsmor-30* Skrevet 16. juli 2007 #3 Skrevet 16. juli 2007 bihulebetennelse gir skikkelig gul/grønn snørr, og masse av det.. det presser veldig i bihulene over og/eller under øynene.. og det er ekstra ille om man bøyer seg ned.. stikk og ta en crp hos legen du. så finne de fort ut om det er det du har.
Mille** Skrevet 16. juli 2007 #4 Skrevet 16. juli 2007 Høres ut som bihulebetennelse, har akkurat hatt det selv (tror jeg nesten 100 % sikkert), og har knasket paracet og ibux en uke nå. Tror endelig det begynner å gi seg.
2 søte småpiker Skrevet 16. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 16. juli 2007 Takk for svar. Får vel kanskje ta en tur til legen og ta en crp, så jeg ikke blir enda verre når vi er på ferie.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå