Donno Skrevet 16. juli 2007 #1 Skrevet 16. juli 2007 Vet ikke om dette er rette plassen å poste dette, men prøver likevel =) Lurer på om noen kan fortelle meg hvilken erfaring de har med bæremeiser. Lurer mest på en bergans kids trekking (mod 2300) eller en bergans junior favioritt (mod 2200), men har dere god/dårlig erfaring med andre bæremeiser så si gjerne fra
-Petrine- Skrevet 16. juli 2007 #2 Skrevet 16. juli 2007 Vi har en Bergans bæremeis, passelig ny modell (husker ikke årstall), men den blir pent lite bukt. Snuppa sitter (og sover) myyye bedre i Ergo. Vi bruker aldri bæremeisen lengere og i helga var vi på på telttur på fjellet, gikk helt fint å bære henne til topps i Ergoen. www.babyslynga.no Her kan du lese om Ergo. Har flere venninner som har kjøpt Ergo etter å ha prøvd vår.
Donno Skrevet 16. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 16. juli 2007 Takk for svar! Hvor gammel er jenta di og hvor lenge kan en ergo brukes? Jeg vil bruke bæremeis til turer i fjellet og da er det vel bare bæremeis som kan brukes til de er så gamle at dem går litt lengre turer selv... Andre som har erfaring???
UnePune äntligen hemma! Skrevet 16. juli 2007 #4 Skrevet 16. juli 2007 Vi bruker bæremeis fra Bergans(vet ikke modell, men fikk ny for ca 1 mnd siden) til Sander på snart 10mnd`er. Kjempefornøyd med den i alle fall. Blir ikke tungt for ryggen å bære i det hele tatt =) Det eneste er at den er fryktelig stor!
St.Sunniva Skrevet 16. juli 2007 #5 Skrevet 16. juli 2007 Jeg er også ute etter en Bergans bæremeis, men lurer også på hvilke av de tre som er best. Ser jo at Sport-meisen er den letteste...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå