Gå til innhold

øm pupp og feber:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så øm i puppen, jeg pumper og dusjer i varmt vann og lillemor sutter masse. Det er fjerde gangen nå på 2 mnd. Hun har dager der hun skal suge hele tiden og dagen etter sover hun mye så jeg får skikkelig "fulle mugger", og så kommer verkinga i kroppen, hodepine og øm pupp. Andre som har opplevd det og hva gjør dere? Takknemmelig for svar.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

brystbetennelse... La babyen suge ofte og bruk ull-innlegg i bh`en. Hvis du ikke blir bedre på et par dager - dra til lege og få antibiotika. De dagene hvor babyen sover mye kan det være lurt at du pumper deg, slik at du ikke får melkespreng. Har ikke hatt dette selv, men det høres IKKE godt ut! God bedring :-)

Skrevet

De dagene hvor hun sover så mye, så går det an å pumpe med brystpumpe. Så får du lettet på trykket. Ikke godt med melkespreng og enda vondere med brystbetennelse. Ellers så hadde jeg kanskje prøvd og vekket henne og sett om hun ville ha litt.

Skrevet

Får du til å pumpe/amme ut sprengen, så går den ikke-bakterielle betennelsen over i løpet av 24t. Du er nok sensitiv på det, eller får mye spreng (det er det som gjør det). Får du ikke ordnings i løpet av 24t så kom deg til legen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...