mammamaiken Skrevet 16. juli 2007 #1 Skrevet 16. juli 2007 Ser at man må betale toll for varer over 200 kr i verdi. Hvor mye er tollen på? Er det på mangehundre kroner kan jeg likegodt kjøpe det i butikken:)
MissAntrop Skrevet 16. juli 2007 #2 Skrevet 16. juli 2007 Tror det er på 25% av kjøpesummen+porto når det er over 200 kr. I tillegg har postfortollingen egne avgifter på 70-80 kroner, så da blir det fort dyrt. Jeg gidder ikke handle der..
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2007 #3 Skrevet 16. juli 2007 Fraktavgiften er på kr. 26, pluss kr. 18 per vare du kjøper. Det er veldig positivt at nettbutikken oppgir den totale prisen på produktet, dvs. prisen inkludert moms, frakt etc. Dermed unngår du ubehagelige overraskelser. Siden er også flink til å sende produktene i små pakker slik at fraktavgiften blir så liten som mulig. Dette står det om dem når det gjelder frakt, moms og toll
Tamline Skrevet 16. juli 2007 #4 Skrevet 16. juli 2007 Det går jo an å handle for under 200kr, og heller bestille flere ganger. Det bruker jeg å gjøre:) Mye billigere enn hos frisøren...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå