Gå til innhold

Sitter her med blått øye idag:-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på fest på lørdag. Stemninga var god, og jeg koste meg stort! Stod og pratet med noen venninner, hvorpå jeg plutselig kjenner ei hånd som griper meg i haka og deretter ei fremmed tunge i munnen min (og som heller ikke er min manns..):-(( Alt går kjempefort, og min første reaksjon er å dytte krapylet bort. Han begynner å flire og skal tvinge seg på igjen. Det er da jeg drar til ham, skikkelig forbannet! (Er for øvrig ikke noe jeg pleier å gjøre heldigvis:-P)

Fyren svarer med en høyre tilbake, midt i trynet. Jeg fyker på ham, og det hele må ha sett fryktelig teit ut. Han var dobbelt så stor som meg...."hang" liksom bare på ham, jeg....Uffffffff.................

Så her sitter jeg da, med blått øye. Første jobbedag etter ferien, og så er det attpåtil mandag.......:-(

Har ellers hatt en fin ferie da:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jøss... Det er andre gang jeg hører om menn som gir dabb når damen de antaster ikke syns det er ok..

Lurer på hva som har gått galt underveis med slike menn. Hvordan har de lært at kvinner syns det er topp å bli klådd på eller å få en fremmed tunge dyttet ned i halsen?

Fint du ellers har hatt en fin ferie. :-)

Skrevet

Forklaringa for han dusten her var nok steroider! Han var helt blåst!

Godt de er i mindretall:-)

Skrevet

Æsj! :( Det er så mange ekle kryp der ute, sist jeg var på by'n så var det en mann som antastet meg og avsluttet seansen med å blotte seg for meg og forfølge meg. Ikke en kjekk avslutning på en ellers koselig kveld!

Skrevet

Jo, kjemikalier kan gjøre mye artig med hode til folk...

Hvor var du Hufsa? Bare sånn at jeg vet hvor jeg IKKE skal gå..

Skrevet

Studenten. Ikke et sted jeg vanligvis går, men de jeg var ute med var noen år yngre enn meg, så det var der vi havnet. Tvilsomt om jeg noen gang setter beina mine der igjen:/

Skrevet

Hmm.. Tvilsomt at jeg kommer til å sette mine ben der også, siden jeg ikke aner hvor det er...

Skrevet

Ligger der Miles lå før, ikke så langt unna Privaten, Dickens og Losjehaven (er det slik det staves, tro?).

Skrevet

Ahaaa... Joda, jeg vet hvor det er. Grøss....

Skrevet

Du er da ikke så prippen du da karimari. Du som har klina med Kristoffer skau. Han er jo direkte helsefarlig å kysse.

Skrevet

Helsefarlig eller ikke, så var det i det minste frivillig:-P

Og jeg lever pr. idag i beste velgående selv om jeg klinte med Kristopher Schau for mange år siden. Ble imidlertid heller ikke syk "dagen derpå":-)

Skrevet

Fyttigrisen så kvalm du er ass! Yækk.

Skrevet

If you say so:-)

Han var for øvrig en god kyssser, og luktet til og med GODT!

Overrasket?

Skrevet

Har du anmeldt slasken? Til pass for han med en anmeldelse.

Skrevet

Oi! Herregud så ekkelt! Håper det går bra ellers?

Hvis det er noen trøst, sitter jeg også her med blått øye etter at dattra mi på 2år ble litt ivrig mens vi lekte her en dag og drylte en fisherpricekule rett i øyet på meg! Off... ;-) Ungen har gitt mora si juling ;-)

Skrevet

Nei, har ikke det prekæs. Tenkte på det, men jeg drælja til ham først......

Føler ikke jeg vil komme noe særlig vei.

Må kanskje være forsiktig med å ta saken i egne hender fra nå av? Ikke særlig lurt å smokke til en fyr på 100 kg + med huet fullt av steroider og drit.....

Får sparke dem i ballene fra nå av, og deretter løpe som faen:-D

Skrevet

Da foresålr jeg at du kontakter noen fra nærmeste Hell angels. Som kan møte opp på døren hans og "godsnakke" litt med han;) Leste om en mishandlet kvinne som gjorde det. Var visst veldig effektivt... Kremt.

Skrevet

Uffda Miss Tigerlilly...:-) Ja, det kan gå hardt for seg i lek med ungene:-D

Neida, det går bra ellers. Ingen varige mên:-) Men jeg må innrømme at jeg ble litt shaky ja!

Skrevet

Takk prekæs, skal straks lete opp nærmeste klubb:-DD

Skrevet

Hehe...ja, godt det finnes sminke! Litt vanskelig å forklare bort en blåveis med at ungen har slått meg;-) hihi

Hadde nok blitt skikkelig shaky selv ja! Godt du klarte å ta igjen da! Mannesvin altså! (heldigvis et fåtall av de der, men det er mer enn nok!) Skal du anmelde? Sånne fortjener å få en tilbakemelding på at sånt ikke er greit. Kan jo godt hende han finner seg et nytt offer neste helg og da klarer å gjennomføre sine ønsker...

Skrevet

Føler det litt teit å anmelde det når det var jeg som slo først..Selv om han helt sikkert hadde hatt godt av det!

Synes faktisk heller ikke at Prekæs sitt tips om Hells Angels var så på jordet heller:-) Da tenker jeg han hadde blitt spak:-))

Skrevet

Pøh, du slo i selvforsvar.. Send purken på døra :)

Skrevet

Heller til ideen med Hells Angels jeg:-D

Suveren:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...