Gå til innhold

Idag skal jeg trekke en visdomstann......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke gruet meg noe særlig hittil, men nå begynner kl å nærme seg. Æsj og.

Noen som vet om hvor vondt det er etterpå? Har kjøpt inn masse ibux, så håper det er nok.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer vel ann på om det er oppe eller nede, men jeg hadde ikke noe vondt etter noen av gangene. Men dunket litt i "tanna" (Eller mangelen på tann) hvis jeg stresset/løp, løftet tungt eller bøyde hodet ned til gulvet.

Men det er vel veldig individuelt. Jeg har aldri trengt smertestillende etterpå.

Skrevet

Det går nok så bra så skal du se :)

Jeg var til spesialist å tok mine, fikk med meg paralgin forte, jeg tok en av de akkurat når bedøvelsen gikk ut, hadde ikke noe vondt etter det.

Skal sende deg masse varme tanker jeg og ønsker deg lyke til :)

Klem

Skrevet

Jeg skal trekke en nede. Har hatt masse trøbbel med den og nå er det nok sa tannlegen. Da er det vel bare å vente å se. Uff. Takk for omtanken :-)

Skrevet

Fikk du paralgin forte? Jeg var også hos spes, siden to måtte opereres ut, men jeg fikk bare med paracet 500mg... Hm, føler meg snytt...

Men brukte de jo ikke uansett, så hadde jo forsåvidt ikke noe å si, da

Gjest mammaen til Odin og Tiril
Skrevet

Noen som vet sånn ca hvor mye det koster å trekke ei tann?

Har ei tann (visdomstann) som har vært et sorgens kapittel siden juletider-mista ei plombe så har hullet bare blitt større og større.. Har ikke hatt penger til å få ordna på den før nå...

Noen som vet?

Skrevet

Jeg betalte 800 for å trekke ei tann.

Gjest mammaen til Odin og Tiril
Skrevet

ikke verre nei? jøss,var godt å høre=) så for meg tusenlapper fly ut av vinduet e no hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...