Bellanotte Skrevet 16. juli 2007 #1 Skrevet 16. juli 2007 Har ikke gruet meg noe særlig hittil, men nå begynner kl å nærme seg. Æsj og. Noen som vet om hvor vondt det er etterpå? Har kjøpt inn masse ibux, så håper det er nok.
Sjonkel Rolf Skrevet 16. juli 2007 #2 Skrevet 16. juli 2007 Kommer vel ann på om det er oppe eller nede, men jeg hadde ikke noe vondt etter noen av gangene. Men dunket litt i "tanna" (Eller mangelen på tann) hvis jeg stresset/løp, løftet tungt eller bøyde hodet ned til gulvet. Men det er vel veldig individuelt. Jeg har aldri trengt smertestillende etterpå.
wicca Skrevet 16. juli 2007 #3 Skrevet 16. juli 2007 Det går nok så bra så skal du se Jeg var til spesialist å tok mine, fikk med meg paralgin forte, jeg tok en av de akkurat når bedøvelsen gikk ut, hadde ikke noe vondt etter det. Skal sende deg masse varme tanker jeg og ønsker deg lyke til Klem
Bellanotte Skrevet 16. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 16. juli 2007 Jeg skal trekke en nede. Har hatt masse trøbbel med den og nå er det nok sa tannlegen. Da er det vel bare å vente å se. Uff. Takk for omtanken :-)
Sjonkel Rolf Skrevet 16. juli 2007 #5 Skrevet 16. juli 2007 Fikk du paralgin forte? Jeg var også hos spes, siden to måtte opereres ut, men jeg fikk bare med paracet 500mg... Hm, føler meg snytt... Men brukte de jo ikke uansett, så hadde jo forsåvidt ikke noe å si, da
Gjest mammaen til Odin og Tiril Skrevet 16. juli 2007 #6 Skrevet 16. juli 2007 Noen som vet sånn ca hvor mye det koster å trekke ei tann? Har ei tann (visdomstann) som har vært et sorgens kapittel siden juletider-mista ei plombe så har hullet bare blitt større og større.. Har ikke hatt penger til å få ordna på den før nå... Noen som vet?
Gjest mammaen til Odin og Tiril Skrevet 16. juli 2007 #8 Skrevet 16. juli 2007 ikke verre nei? jøss,var godt å høre=) så for meg tusenlapper fly ut av vinduet e no hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå