Gå til innhold

kvalm kvalm kvalm kvalm kvalm kvalm kvalm kvalm

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg orker ikke mer snart. Denne lammende kvalmen. Innsiden av doen kjenner jeg etter hvert rimelig godt nå. Når skal dette ende? NÅR??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den kjenner jeg igjen:-( Hvor langt på vei er du da?

Gjorde ikke annet enn å spy og ligge å vri meg de første 15 ukene,men det ble litt bedre etterhvert,selv om jeg enda er kvalm og spyr litt innimellom,21+5. Hjelper litt å være sykemeldt å ta det med ro,men det vet du sikkert!

Trøsteklemmer til deg!

Skrevet

Kjøp ingefærøl-brus!!!

Den har hjulpet meg nå de siste ukene!!!

Skrevet

Hos meg hjalp ingen verdens ting, men det gikk over i uke 15:)

Skrevet

herregud, til uke 15?? Jeg er bare 8 uker på vei. Har ei fra før av og hadde det ganske illa da også, men kan ikke huske det var slik som dette. Ble sykemeldt i dag og utover. Gud bedre jeg skal sette sånn prsi på livet og helsen når jeg bare blir bedre.

Skrevet

prøv seaband, dhjalp meg hvertfall. kvalmne ble ikkje vekke, men mye mye bedre. klarte i d minste å fungere!!!

Skrevet

Ingen ting hjalp meg, nå har kvalmen begynt å stabelisere seg. Ikke spydd den siste uken:O) Jippi! Er snart 17 uker.

Skrevet

Jeg var kjempekvalm de tre første månedene,men jeg fant ut at stekte grønnsaker hjalp, wok eller stek grønnsaker du liker og ha på salt og pepper, sunt, godt og det hjalp meg iallefall:)

lykke til, føler med deg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...