Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten min er sju uker, hater sutt og elsker pupp! De siste dagene nekter han og sove uten pupp! Han er stuptrøtt, men sovner ikke. Vi koser og bysser og går og går med han, men han bare sutrer. Hvis vi legger han blir det skriking. Tidligere har han sovet kjempegodt ute i vogna, men nå sover han bare en times tid før han begynner og gråte. Var gjennom en økeperiode på noen dager for en liten uke siden, kanskje han ble for "vant" med puppen da?

Kan noen gi meg råd??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei!

ikke lett å vite hvorfor de rett og slett ikke vil sove av og til. det er mye som spiller inn.

min jente sover lite om dagen. hun sover gjennom hele natten, men det er vanskelig å få henne til å sove på kvelden. ut fra erfaringen min ser jeg at hun roer seg etter toppen en halv time om kvelden. jeg bysser henne som regel i søvn da. hun sovner sjeldent ved puppen nå, mest med smokken.

av og til våkner hun med mageknip, og det blir en ny runde med byssing.hun sovner fort hvis jeg legger henne slik at hun hører pusten min, og når jeg prøver å slappe best mulig av. hun merker veldig lett når mammaen er stresset nemlig.

mitt tips er å prøve mer med smokken. prøv med hyppige måltider om kvelden. kanskje det bare er for en liten periode. lykke til! :)

Skrevet

Glemte å si at dette gjelder om dagen, han sover om natten, heldigvis!!:) Ja, vi får vel øve mer med smokken. Kanskje den sitter etterhvert.

Takk for tips! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...