To under Skrevet 16. juli 2007 #1 Skrevet 16. juli 2007 Jeg er nå 13+4 på vei og har allerede hatt 3 migrene anfall. Har hørt av legen at jeg kan bruke paracet, men med migrene blir jo bruken litt annerledes (oftere) enn ved et normalt bruk. Er det noen andre som har erfaring med dette? Er det mulig at jeg har ofte migrene anfall nå som hormonene raser som verst? I mitt forrige svangerskap hadde jeg mye vanlig hodepine på denne tiden. Noen som vet? Noen gode råd?
Mc Mum Skrevet 16. juli 2007 #2 Skrevet 16. juli 2007 Heisan.Jeg er 15+6 og har hatt 3 migreneanfall jeg også,men har greid å komme det litt i forrkant ved å ta to paracet når jeg har merket at det er migrenen som kommer,og legt meg på et mørkt og kjølig rom.Jordmor som sa at jeg MÅTTE ta to paracet....og hvile.Den typen hodepine er helt pyton og veldig slitsom.Jeg har bare migrene under graviditet jeg...var slik med min forrige også! Lykke til!
2 TætteRættÅSlætt<3 FøDt Skrevet 16. juli 2007 #3 Skrevet 16. juli 2007 heisann.. Jeg har å migrene. Å legen min sa jg kunne bruke imigran nesespray, ikke tabellter..
cathy_ Skrevet 16. juli 2007 #4 Skrevet 16. juli 2007 Jeg har slitt veldig med migrenen hittil i svangerskapet, mye pga været også. Da det er mye trykk i været får jeg migrene. Paracet funker ikke for meg, så det er bare å legge seg ned å håpe det går raskt over.. imigran nesespray kunne jeg ikke bruke fra før heller da jeg kaster opp av den. - men har tatt forebyggende akupunktur og koppebehandling som har hjulpet noe..
To under Skrevet 16. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 16. juli 2007 Hjelper det med Imigran nesespray? Jeg pleier å ta tabletter... Det skal jeg sjekke med legen min!
2 TætteRættÅSlætt<3 FøDt Skrevet 16. juli 2007 #6 Skrevet 16. juli 2007 Imigran nesespray funker toppen, tebelettene funker ikke på meg.. Men nesesprayen funker supert
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå