lene1984 Skrevet 16. juli 2007 #1 Skrevet 16. juli 2007 Stod og skulle lage meg noe godt til lunsj i stad.. Men hater og lage mat!! Så for min del må det bli kokk
melkekua™ Skrevet 16. juli 2007 #2 Skrevet 16. juli 2007 All respekt til hjelpepleiere/sykepleiere/omsorgsarbeidere, men det kunne jeg aldri ha tenkt meg.
meg & to små vampyrer Skrevet 16. juli 2007 #3 Skrevet 16. juli 2007 Jeg vil aldri jobbe i helse mer. Mest pga dårlige erfaringer med et arbeidsmiljø som tok knekken på alle (mye overtid, lite anerkjennelse fra ledere og mobbing mellom kollegaer). Arbeidsoppgavene i seg selv var ikke ille, men de man jobbet med og for. Var nok ekstra uheldig...
stinky-monkey Skrevet 16. juli 2007 #4 Skrevet 16. juli 2007 Ja, jeg jobber i helsevesenet, som assistent, og har aldri trivdes med jobben. Så snart jeg finner meg en ny jobb så skal jeg slutte der jeg er. Det er helt forferdelig synes jeg. Ser nesten ingenting positivt med å være sykepleier eller hjelpepleier!! Så det er noe jeg absolutt ikke ville hatt som yrke!!
Gjest Skrevet 16. juli 2007 #5 Skrevet 16. juli 2007 Hehe, intressant å se de tre førse svarene du fikk:) Jeg er sykepleier og stortrives i jobben min, til tross for stressende situasjoner fra tid til annen. Kan tenke meg en dagjobb med tiden, da, det er sant. Men jeg kunne aldri jobbet på offshore eller hatt noen form for pendlerjobb. Trives for godt hjemme til det:)
Bellanotte Skrevet 16. juli 2007 #6 Skrevet 16. juli 2007 barnehageassistent Hadde ikke orket masete barn på jobb og hjemme
ejiec++ Skrevet 16. juli 2007 #7 Skrevet 16. juli 2007 Er også sykepleier og stortrives med det. Kunne ikke tenke meg å jobbe på kontor av noe slag. Er altfor glad i menneskelig kontakt til å kunne sitte alene på et kontor hele dagen. Liker også responsen jeg får fra pasienter - slik at jeg ser at jeg gjør en god jobb :-)
suseduse Skrevet 16. juli 2007 #8 Skrevet 16. juli 2007 maler eller snekker eller fliselegger etc! er ingen handywoman ..
arbeidsuhellet14.juli Skrevet 16. juli 2007 #9 Skrevet 16. juli 2007 maler....beiser terassen nå og holder på å kjede meg ihjel.
3b@rnsmor-30* Skrevet 16. juli 2007 #10 Skrevet 16. juli 2007 hjelpepleier søppeltømmer stuepike renholder...
BettyBoob Skrevet 16. juli 2007 #11 Skrevet 16. juli 2007 er sykepleier, trives i jobben min (har vært så heldig å få meg en dagjobb!) ellers ville jeg aldri vært gynekoloh, kokk eller søppeltømmer
krokofant666 Skrevet 16. juli 2007 #13 Skrevet 16. juli 2007 Det må bli fotpleier. Gud jeg vil kaste opp ved tanken. Godt vi er forskjellige..
katlinka Skrevet 16. juli 2007 #14 Skrevet 16. juli 2007 Barnehageassistent/førskolelærer Anleggsarbeider Blant annet...
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 16. juli 2007 #15 Skrevet 16. juli 2007 Stuepike (har prøvd!) Lege (for mye ansvar!) Musiker/kunstner(for mye slit og usikkerhet!) Telefonselger (har prøvd!) Lærer/barnehage(har prøvd!) Yrker jeg kunne tenkt meg da (og som jeg kanskje hopper på etter hvert): sykepleie, politi, kokk eller reiselivsguide. Men akkurat nå har jeg verdens beste jobb, så det blir ikke nytt yrkesvalg før kroppen er utslitt.
*Kleopatra Skrevet 16. juli 2007 #16 Skrevet 16. juli 2007 Åh, det er mye. Septiktømmer, bossmann, politiker, kassadame i matbutikk, sykepleier, politi, taxi og bussjåfør, renholder, rørlegger, kokk. Og sikkert mye mer!
meg & to små vampyrer Skrevet 16. juli 2007 #17 Skrevet 16. juli 2007 Det med å ikke jobbe innen helse (som jeg har gjort i mange år forresten) har med arbeidsmiljø å gjøre. Jeg har sikkert vært uheldig med arbeidsplassen, da. men min erfaring gjennom mange år er at som ufaglært (selv om man har 5 års utdanning fra universitet) så blir man av mange behandla veldig dårlig innen slikt arbeid. Snakker da om andre helsearbeidere, jeg fikk hard medfart av sykepleiere blan annet og noen hjelpepleiere. Det er jo ikke bra.
*Rutletutt* Skrevet 16. juli 2007 #18 Skrevet 16. juli 2007 Innenfor helse - dvs sykepleier, hjemmehjelp, hjelpepleier ol. Gikk et år på sykepleien før jeg fant ut (da vi var i praksis) at det IKKE passet for meg...( Ellers kunne jeg aldri tenke meg å jobbe i bhg, med renhold av noe slag eller i butikk...sistnevnte har jeg gjort...altfor lenge...og er SÅ kjedelig...(
snuppi min Skrevet 16. juli 2007 #19 Skrevet 16. juli 2007 Det fant jeg ut her for noen dager siden! - Stå på stands - bare stå rett opp og ned, prøve å få folk til å gå på noen dumme tibud. Mange sure folk som har det travelt og ikke vil bli forstyrret...KUNNE ALDRI GJORT DET! - Kunne heller ikke blitt rengjører, tenk det å gjøre rent offentlige toalett - nei for prippen til det! - All form for utendørsarbeid om vinteren når det er iskaldt )
englegull Skrevet 16. juli 2007 #21 Skrevet 16. juli 2007 Vaske på offentlige toaletter eller jobbe i kloakken.... Det hadde jeg aldri gjort!
2009baby!!!! Skrevet 16. juli 2007 #22 Skrevet 16. juli 2007 Bygnings/anleggsarbeider Renholder Bussjåfør m.m.
Twig Skrevet 16. juli 2007 #23 Skrevet 16. juli 2007 Kokk er jeg, men ville vel aldri vært vaskehjelp det holder med det jeg gjør hjemme..
Gjest Skrevet 16. juli 2007 #24 Skrevet 16. juli 2007 kunne nok aldri jobbet med dødemennesker i noen slags variant..
Nit@™ Skrevet 16. juli 2007 #25 Skrevet 16. juli 2007 De av dere som svarer søppeltømmer/kjører.... Har dere prøvd ) Jeg jobba med det i 3 år og stortrivdes ) Lukta blir en vane! Kunne ikke tenkt meg å jobbet i begravelsesbyrå (
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå