nemifi Skrevet 16. juli 2007 #1 Skrevet 16. juli 2007 Da er jeg den "heldige?" vinner av bein som klør og er urolige hele natten...Veeldig kjedelig når man skal på jobb, og er våken 70% av natten. Hva kommer dette av? Er det noen som har gode råd til meg? Hadde vært veldig glad hvis noen kan svare:-)
-Bobsi Skrevet 16. juli 2007 #2 Skrevet 16. juli 2007 Jeg knasker magnesium og kalsium tabletter, 2 per dag. Syns det er mindre kribling i beina når enn før jeg begynte med det. Enig i at det er grusomt å legge der om natta når det kribler og klør.....
Pinny og lillegutt Skrevet 16. juli 2007 #3 Skrevet 16. juli 2007 Har nøyaktig samme problem. Finnes ikke værre når man prøver å sove. Det som hjelper på meg er å sitte å "riste" på beina før jeg legger meg, slik som ofte menn gjør.. dersom du har sett det? Vanskelig å forklare :S Dette gjør jeg i allefall helt til jeg kjenner beina mine blir litt nummen, så går jeg å legger meg. Dette hjelper i hvertfall 90% av gangene. Er de dagene det er helt håpløst.. prøver fotbad med massasje, "risting", samboer trykker på spesielle punkter under føttene, gått lang tur før legge tid.. Men ingenting hjelper Men leste en annen jente engang hadde fått høre det å spise Yoghurt før man la seg skulle hjelpe. Men det har jeg ikke testa ut enda. Hva de sabla rastløse beina kommer av tror jeg har noe med blodsirkulasjon å gjøre. Men jeg skal absolutt ikke si noe sikkert. Bare noe jeg har hørt.
nemifi Skrevet 17. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 17. juli 2007 Tusen takk for mange gode råd. Prøvde selv noe i natt som funka, til tross for at det høres litt merkelig ut. Min mann trakk på meg våte, kalde sokker når jeg hadde lagt meg:-) Det hjalp! Bena er jo veldig varme i tillegg til at de kribler. Sovnet med disse på, og de var helt tørre da jeg våknet i dag. Yess! Endel varme i de bena der ja:-) Prøv det damer! Det kan være det hjelper dere også. klem fra meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå