mammamus Skrevet 16. juli 2007 #1 Skrevet 16. juli 2007 Hei! Noen av dere som har erfaringer med den? Parkdress m uttagbart for og forsterkninger på knær og bak. Vil det si at det er gummiert på knærne og bak??? De kunne ikke svare meg på det hos kunde service... Er dressen bra??? Takker for svar:)
1stor1liten =) Skrevet 16. juli 2007 #2 Skrevet 16. juli 2007 er det den barnehage pakken du tenker på?
1stor1liten =) Skrevet 16. juli 2007 #3 Skrevet 16. juli 2007 hvis det er den du tenker på så har jeg hatt den pakken.. dressen er helt grei,men litt stiv. har ikke brukt den med vinterforet inni, da ble den alt for klumpete . etter min mening er den ikke vannavstøtende (på øvre del av dressen ihvertfall)
mammamus Skrevet 16. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 16. juli 2007 Hei! var den pakken, ja. var nok litt mistenkelig billig til å skulle være så fantastisk,ja....
Joikaboll@ Skrevet 16. juli 2007 #5 Skrevet 16. juli 2007 Den er helt grei til den prisen, har hatt den i 3 vintersesonger til to av gutta. Jeg impregnerte den før vi tok dem i bruk og etter hver vask UTEN skyllemiddel. Kommer til å kjøpe den til begge to til vinteren igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå