Gå til innhold

tror dere dette kan gå?ang slanking...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte egentlig å begynne på den ketolyse kuren.

Men er egentlig veldig usikker på om jeg greier det.Har lett for å sprekke etter ei stund.

Men er det noen hensikt i å da kutte ut MEST MULIG karbohydrater?Altså uten å følge kuren til punkt å prikke?

Er jo klar over at det da vil gå saktere å oppnå event vekttap.Men større mulighet for å "holde ut"

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg går på Ketolyse-kuren, og der advares det mot å gå "litt" på kuren. Dette fordi den er lagt opp med et relativt fett kosthold. Dersom man følger den delen av kuren (altså fett-delen), men ikke karbohydratdelen, så vil det gå feil vei. Karbohydratene vil da føre til økt fettopptak grunnet det fete kostholdet.

lavkarbo.no er sikkert stedet å få gode svar på dette. Er mange der som følger lavkarbo-dietter, så de kan nok si noe om hvordan fordelingen protein-fett bør være ved en slik fremgangsmåte.

Lykke til!

Skrevet

hmmm,ja,men om jeg kutter mest mulig karbohydrater,men samtidig ikke øker på med fett?Men spiser masse salat og bare litt potet/ris/pommefrites?

Mindre enn vanlig

Skrevet

Jeg klarer ikke kutte ut karbo, men jeg klarer å gå ned i vekt.

Jeg gikk ned 2 kg sist uke, på følgende måte;

Helsekosten : Kjøpt med eple-eddik med krom, og det stopper søtsuget, og funker. Tar tre ganger dagen. Pluss har kjøpt noe som heter frukt og fiber, som jeg spiser en kubbe av hver kveld sammen med ett glass vann. Gjør at magen jobber, og jeg går på do hver dag.

Kosthold; Spiser det samme som før, men litt mindre porsjoner. Er nøye på å spise mange men små måltider, ca 5 måltider om dagen, for å holde forbrenningen oppe.

Men jeg kutter ikke ut karbo. Jeg spiser både potet og ris til middag, og grønnsaker, kylling, salat, saus mm.

Jeg prøver å kutte sukker og fett i stedet, ikke snop, og ikke koteletter liksom...

jeg drikker mye vann og kaffe. Og te om kvelden, uten sukker.

Og så har jeg lagt inn en spisedag, lørdag, med alt mulig, snop og chips mm... Så ikke forbrenningen stopper opp, dette hjelper på humøret i uken, og har noe å glede meg til, og hjelper på forbrenningen.

Jeg trener desverre ikke, men er ute med barna hvar dag, og husarbeid mm...

For meg funker det... :) Jeg svettet forresten mye de to første dagene... Sikkert giftstoffer og ekkelt som kommer ut, siden jeg ikke har brydd meg om kosthold i det siste, og spist mye av alt.

Lykke til ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...