Gå til innhold

brio vogn eller quinny freestyle ? ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg skal kjøpe ny vogn tror jeg ... jeg har brio fra før , den er bare 4 mnd gammel men lillegutt vil ikke ligge i bagen lengre og tenkte å bytte til sportsdelen. siden ryggen kan legges helt ned. synes brio sportsdelen blir så stor og klossete , sku hatt en som var lettere å kjøre og litt mindre vogn , har sett en del på quinny vognen men ble anbefalt å ikke kjøpe den for det var masse tull med den ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hm..ingen ?

Skrevet

Jeg har quinny freestyle og den er super! Kjenner mange andre som har den også, og ingen som har hatt problemer med den... Om det er den ultimate vognen i verden vet jeg ikke akkurat, men jeg er i alle fall fornøyd.

Og hvis du er redd for at noe skal skje med den, så anbefaler jeg at du kjøper den på en butikk i nærheten av der du bor, så kan du jo få det reparert hvis noe skulle skje.

Skrevet

ja jeg haar sa lyst på den =) tror jeg skal ta med småen opp å prøvekjøre den , så du har hatt ingen problemer med den ? den ha jo fått best i test både i foreldre i barn og tv2 hjelper deg ! fikk ett innlegg her inne at jeg måtte bare styre unna pga det var masse feil med framhjulet og det var dålig plass i bagen , men det er jo kjempe dårlig plass i brio vognen også

Skrevet

Vi har også Quinny og er kjempefornøyd. Har hatt den et år nå og ikke noe trøbbel, og som deg synes jeg sportsvogndelen i de mer klassiske vognene som Simo, Brio osv er for store, ungen sitter jo og slenger der når den er liten. Men i Quinnyen sitter de støtt nettopp fordi den er smalere. Og jeg synes ikke den er for liten. Verken bagen eller sportsvogndelen, sistnevnte brukte vi til mellomste helt frem til babyen kom for en måned siden og han blir snart 3 år.

Skrevet

Jeg er også kjempefornøyd med min Quinny. Leser om flere her inne som er misfornøyde, men selv stortrives vi med vogna, har forresten bare sportsdelen. Eneste du må være obs på er at den lett kan tippe bakover hvis du henger mye over styret. Og kurven under er litt liten. Men den er superduper lett å manøvrere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...