Gå til innhold

mer enn 6 mnd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

er nysgjerrig? Hvor mange her inne har prøvd mer enn 6 mnd? og har dere barn fra før?

Har prøvd siden januar. Er inne i 7 pp, har aldri vært gravid. Stresser med å tenke at "tenk om jeg aldri blir gravid.." Er litt despo så jeg har bestilt time hos gynekolog i august..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

eg sluttet med p-sprøyten i januar. va ganske mangen ganger eg tenkte, at eg ikke kunne få barn. men nå er eg 16 dager over tiden å tror ikke eg får hcg i kroppen=)

Skrevet

Jepp. Er i 8 p nå :/

Har ett barn fra før, og han ble laget på 2 pp. Merkelig det der...

Skrevet

Vi nærmer oss året. Har ei jente fra før, henne fikk vi på første forsøk......

Skrevet

Har en jente på 2.. Hun satt på 1.forsøk..

Tok ut spiral i januar, begynte etter 1.mens, altså i februar..

SA i mai.. 1. mens igjen etter SA nå, så altså ikke gravid :o(

Nå når jeg har hatt en mens etter SA håper jeg at en liten spire fester seg...

Jeg er også "desp" selv om jeg vet at jeg kan/har kunnet bli gravid.. JEG VIL HA EN SPIRE NÅ!!! :o)

Lykke til alle sammen!

Skrevet

Er inne i 18 pp nå. Var gravid i september ifjor, men hadde en MA i uke 9. Har bestilt time hos legen i midten av august for start på utredning. Vi har ikke barn fra før. Jeg er fylt 33 år, så jeg kjenner at ønsket er stort!

Skrevet

er i pp23 nå... skremmende å tenke på. Er ikke lenge før jeg går over i pp24, kjennes ut som mensen kommer snikende nå...

Skrevet

Har prøvd ganske nøyaktig et år nå, men sluttet med pillene i april i fjor.

Skal starte med pergo neste gang TR kommer... som sikkert skjer i løpet av helga eller begynnelsen på neste uke

Skrevet

9 mnd her. Har i løpet av den perioden mistet to. Så jeg blir bruktbar fort gravid, men kroppen trenger et par måneder på restistusjon før den sitter igjen..har ikm lørdag og satser på full pott:-) Og alle gode ting er vel tre. Har ingen barn fra før av og er 35 år:-)

Skrevet

Har prøvd siden april/mai i fjor. Men egentlig har jeg skjønt etter at jeg kom inn hit ikke prøvd ordentlig før siden mai i år. Har rett å slett hatt for lite kontroll på syklusen min og hatt alt for lite sex når vi burde ha mye :-)

Skrevet

Vi har prøvd siden november i fjor. Har en gutt på 17 mnd som satt på første forsøk, så er litt utålmodig etter spire......

Har veldig ustabile sykluser, regner med at jeg må til med el-tester igjen.

Skrevet

har prøft i 9pp no,ikm på fredag som kjæm.

sa i påska ca 8 uka på vei,har 2 gutta fra før så vet æ kan bi gravid.

håpe spira sitt no,sk ata test onsdag,torsdag å fredag for å vær sikker hehe:)

Skrevet

vi har prøvd i snart 8 mnd..har ingen barn fra før..15 dager over,fikk litt blødining igår, blør litt ennå, men er ikke mens..håper iallefall ikke det er det *lever i håpet..*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...