Urtete Skrevet 16. juli 2007 #1 Skrevet 16. juli 2007 Sukk... nå er årets sommerferie over. Litt lei meg, men det er jo litt godt å finne igjen hverdagen igjen også da... 3 uker gikk jammen fort! Har vært i Legoland, og det var stor suksess!:-) Jentene var elleville og kjørte ALT av karuseller to dager til ende! Mamman synes også det var morsomt med berg-og-dalbaner og andre morsomheter - så nå har vår fornøyelsesparkkarriere startet. :-) Fint å være her igjen! Hei til alle "gamle" nick og velkommen til alle nye!
Maud Skrevet 16. juli 2007 #2 Skrevet 16. juli 2007 Velkommen tilbake til hverdagen. Det er rart med det, ferieukene går alltid fort... Vi har også planer om Legoland, fint å høre at det var morsomt.
dritgrei hei hei! Skrevet 16. juli 2007 #3 Skrevet 16. juli 2007 Hei urtings! Velkommen hjem! Vår ferie er slett ikke ferdig, så vi vwlger å nyte litt til... Men kos deg med hverdagen, jeg kjenner at jeg gleder meg litt til ullteppe og slikt, mne det snakker vi ikke om gjør vi vel? for aller først hadde det vært fint å ha litt ferie med sol og varme! Veldig koselig å se deg igjen!!! klem fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå