Gå til innhold

Plikt sex....?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som gjør dette for mannen/samboer?

Hva med en selv da, som absolutt ikke har noe ønske om sex?

Er blitt noen mnd siden fødsel, men har overhode ikke lyst på sex. Men for at forholdet skal bestå.....så...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er slik her ja, men er ikke så stress heller.

Skrevet

Tja, både og.. Jeg har ikke lyst på sex, men går med på det innimellom for å glede han, ikke av plikt..

Skrevet

Off er litt sånn her også,.. men når vi først er igang så er det verdens beste sex;)

Synes ikke dere det er litt synd at det er sånn?

Husker dere hvor god sexen var når dere traff hverandre..? Alt var jo så spennende:)

jeg håper virkelig jeg blir meg selv igjen snart!!! Sex er viktig for forholdet

(men ikke så viktig altse)

Skrevet

er slik her også..ikke fordi eg føler det er pliks, men for å glede han. synes jo alltid det er godt når vi setter i gang, har bare litt problemer med å ta initiativet!:( håper sexlysten kommer snikende tilbake snart:)

Skrevet

signerer anonym 15:25..

Skrevet

Jeg er helt gæærn etter sex.Dvs, jeg vil ha sex hver kveld. Gutten vår er 4 mnd og jeg mååå ha orgasme hver dag, slags avkobling fra bleieskift, amming m.v...Tror sambo er fornøyd ;o)

Hadde ikke samleier siste månenden før lillegutt ble født, men gjorde mye "annet" for tilfredstillelse.

Huff...hørtes jeg ut som DET sex-dyret, eller??

Skrevet

Lucky you;P

Hehe!!

Men jeg kommer sterkt tilbake:)

Skrevet

Hvis jeg absolutt ikke har lyst, så vil jeg aldri gå med på å ha sex. Men hvis det bare er sånn at jeg egentlig hadde klart meg godt uten, men vet at det ville bety mye for han, så synes jeg det er greit. Da prøver jeg naturligvis å nyte det så mye jeg kan:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...