Gå til innhold

Er det greit å "lure" i små'n grøt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Plutselig nå så vil han ikke ha.. spist litt dårlig siste dagene.. men later som han skal få flaska.. også gir jeg litt grøt.. deretter litt vann da.. ;) Så får han iallefall i seg litt grøt.. han går jo på den hver gang å..hehe.. ;) Men.. er det greit..? Eller han noen andre noen tips? Er anonym jeg.. for sikkert noen som mener det er barnemishandling... !

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe, er vel langt fra barnemishandling det!! Man "lurer" jo barna gjennom hele oppeksten på et vis, med avledning osv. Så lenge man ikke fysisk tvinger mat i barnet, at han åpner munnen og svelger selv, er det vel helt ok å la han "tro" han får noe annet!! :)

Skrevet

Hehe, jeg må gjøre akkuratt det samme selv av og til:) Er jo bare for å få han til å gape..vil han virkelig ikke ha så spytter han jo bare utigjen. Så ikke akkuratt barnemishandling,nei;)

Skrevet

Kanskje han ikke er helt i form slik at han ikke er sulten?

Jeg mener på ingen måte det er barnemisshandling, men jeg tror ikke jeg ville gjort det selv. Hva om noen puttet mat inn i munnen din når du ikke vil ha?

Hvis det bare er det at han er overfokusert på andre ting (vil heller leke osv), så synes jeg det er greit. Men om han ikke er sulten, så er ikke jeg tilhenger av det.

Men du er på ingen måte dårlig mor fordi altså:)

Klem

Skrevet

hihi.. jenta mi har begynt å tulle med grøten. men hun gaper da, og blpser det ut, preiker og styrer på. så lenge han ikke spytter det ut igjen så kan han ikke synes at det er så gale. de får ting for seg av og til.

pratet med helsesøster i dag og hun sa at jeg skullee fortsette og tilby for at det trolig bare er en fase, men ikke bruke mer en 30 min..

lykke til..

Skrevet

anonym; Jeg vet at han er sulten.. han er bare så sinnsykt nysgjerrig.. og har liksom ikke tid til å spise..

Skrevet

Samboeren min gjør også det, men jeg liker det ikke.. Jeg innbilder meg han kan bli skeptisk når han spiser dersom han tror det kommer vann også kommer en skje med grøt. Mulig jeg som er tullete.. Kanskje han er grøtlei? Prøve brød?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...