Gå til innhold

Gir alle her melk om morgenen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten min er 10mnd. Han vil ikke ha melk om morgenen lenger. Gir først grøt da..og så melk, men nå vil han ikke ha melk lenger.. Drikker ikke melk før til lunch i halv12 tiden.. Bør jeg få i han melk før det, eller er det greit at han ikke drikker før? Drikker vann til grøten da..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kan ikke svar for alle, men jeg gir en pupp på morgenen etter at hun har våknet på rommet sitt, og vi har hentet henne inn til oss. Det eneste det går ut over er melkeproduksjonen din. Jenta mi er 9,5 mnd, og hun får pupp på dagtid som mellommåltider og tørsteslukker. Vann til måltidene som deg, men kan gjerne avslutte med pupp dersom hun spiser opp maten sin veldig fort og jeg mistenker at hun fortsatt er sulten.

Skrevet

Ok. Jeg ammer ikke lenger, han får mme, så er ingen fare med melkeproduksjonen..:)

Skrevet

Samme som Rasberry her men i tillegg ammer jeg noen ganger om natten og før hun legger seg. (Her jeg bor (Sveits) sier helsestasjonen at det er helt ok å nattamme fortsatt.)

Så lenge barna vokser fint er alt helt sikkert greit både på den ene eller den andre måten. Er du bekymret kan du jo ta en ekstra sjekk på Helsestasjonen. Alt er helt sikkert helt fint.

Lykke til!

:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...