Serial mom Skrevet 16. juli 2007 #1 Skrevet 16. juli 2007 You can run,but you can't hide! Ser du er innpå! (forfølger deg overalt,ser du!) Sitter å vrir hjernen min for å finne et bra nick til nettby,men jeg er tom. Den vil ikke ta elli-karamelli,for det er for langt... Gjør på du da?
*Vetlis* Skrevet 16. juli 2007 #2 Skrevet 16. juli 2007 JUUUUUUUUUHUUUUUUUUUUU Snuppeluppa mi! Jepp, sto opp før småfuglene feis i dag morres! Å da er det fint lite å ta seg til utenom BIM hehe! I og med at husarbeid utgår Hva med Karam-elli hehe! Skal på stranda med ei venninne og unger snart.... Fy faen, bellona kommer til å komme ilende til for å redde meg!!!!!!!!! Du da? Alt bra med deg og babyen?
Serial mom Skrevet 16. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 16. juli 2007 Jaha ja! Vi forsov oss,vi,så våkna ikke før halv ni! gjett om han fikk fart på seg for å suse til jobb på mc'n! De har visst en grense for antall bokstaver i nick på nettby,så ingen av de kule passer:-( Å,stranda! så digg! Tøffa som skal ut i bikini! Tror jeg holder meg på verandaen,ellers kommer puppepolitiet å arresterer meg for overeksponering.... Ellers alt greit,frøkna sparker og turner,og jeg er sliiiiiten etter igår! Var jo DEN husmora,vettu. Strøk,og hang opp 12 gardinhøyder,vaska og hengte opp 2 vaskemaskiner(klærne altså),rydda ut av bilen og pakka ut,laga middag og vaska opp,og plukka ei skål solbær og laga nyrørt syltetøy! Og alt detta,det gjør vanlige folk på et par timer,HVER dag,mens jeg har ikke gjort så mye på månedsvis,tilsammen! *sukk* Åssen er det med din lille hybelnoer da,fått skikkelig mage? Kjent no bevegelse?(jeg kjente i uke 18 eller 19,tror jeg,men er jo førstegangs)
*Vetlis* Skrevet 16. juli 2007 #4 Skrevet 16. juli 2007 Oi, det er en utrolig ræva start på dagen :-( Ja de har kanskje det? Har ikke vært noe særlig der jeg :-) JA tøff og tøff ffrublom, jeg drar på den barn og mor vennlige stranda vi har ;-) Der er det klinisk renset for ekle samle damer og Playbe gutter! He he puppepoliti, nå har jeg hørt det å :-) Så deilig når man kjenner liv ! Jeg har kjent det i noen dager alt jeg nå, men kjente det tidlig med Vetle å. Å herregud er du gal jente???? Du må ikke overdrive heller da ! Kunne du ikke fått en polakk eller noe til å hjelpe deg? Ikke noe skikkelig mage enda, men den er fin og tydelig på morran! Da e rden litt hard, å står ut som en tromme!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå