li-li *mamabear* 15.08.07 Skrevet 16. juli 2007 #1 Skrevet 16. juli 2007 Jeg får hele tiden høre at jeg har typisk guttemage. Ergo at jeg ikke har lagt på meg noe rundt midja og at jeg ikke ser gravid ut bakfra. Nå har to ultralyder (uke 18+25) sagt at vi får jente, men jeg tviler så fælt...
Adriansmor med tulla Skrevet 16. juli 2007 #2 Skrevet 16. juli 2007 Jeg har åsså sånn mage... har bare lagt på meg på magen ikke andre steder... dette er bare en gammel myte. Hadde stor rund mage sist å la på meg over rompa åsså og da ble det gutt... stol på ul eneste måten å se hva man venter=))
*RutIetutt* Skrevet 16. juli 2007 #3 Skrevet 16. juli 2007 Jeg har også typisk "guttemage" - helt lik fasong som sist - da jeg fikk gutt...men etter 4 ul`er som sier jente uten tvil, tror jeg mer på det enn på magemyter;o) Har ikke noe på sidene, og ser ut som om jeg har svelget en stor ball, he he - eneste forskjellen fra sist er at magen har vært myyyye lavere hele tiden, navlen poppet ut tidlig og en er litt mindre. Tror nok mer det har å gjøre med kroppsfasongen vår, jeg - enn hvilket kjønn vi bærer på - hvor er loigikken i det uansett? ;o) Jeg har 10 dager igjen i dag og det går ikke an å se bakfra at jeg er gravid:o)
Chanelle med ♀♂♂♂ Skrevet 16. juli 2007 #4 Skrevet 16. juli 2007 Hadde aller mest "guttemage" da jeg gikk med første, og ALLE sa "å, du kommer til å få gutt!" Så da datteren vår kom ut, var det nesten så jeg måtte spørre om dem var sikker.... ;0)
Noah A*3 daga over* Skrevet 16. juli 2007 #5 Skrevet 16. juli 2007 jepp sånn var det med meg å...gikk å fikk høre hele tiden at det er guttemage..du får gutt+++...begynte no å tro på det,å begynte å si han om ungen... så ikkje på ul den gangen hva det var..så ble en stor overraskelse når jenta mi ble født..hehe...
Gjest Skrevet 16. juli 2007 #6 Skrevet 16. juli 2007 2 av mine venninner hadde små og spisse mager. Men de fikk jenter =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå