emmi mi Skrevet 16. juli 2007 #1 Skrevet 16. juli 2007 tenkte og kjøpe meg bæresjal men mange ulike og velge mellom. har lyst på enten bæresjal eller ringslynge. får man bare kjøpt på internett, eller har noen butikker dette. noen som vil anbefale noen.
Eve Dallas Skrevet 16. juli 2007 #2 Skrevet 16. juli 2007 Jeg har brukt både bæresjal og slynge. Min erfaring er at slynge er mye enklere og mer praktisk enn bæresjal. bæresjalet er fryktelig stort, og ganske vanskelig å lære seg å bruke. Men det er jo selvfølgelig smak og behag! Hvis du går inn på www.small-angels.com har de noen nydelige bæreslynger.
melkekua™ Skrevet 16. juli 2007 #3 Skrevet 16. juli 2007 http://www.tettinntil.com/Nettbutikker.htm Her er det mange nettbutikker du kan kikke innom ) Jeg vurderer selv Maya Wrap - ringslynge.
2 gutter og 1 jente Skrevet 16. juli 2007 #4 Skrevet 16. juli 2007 jeg har maya wrap. den er veldig fin aa bruke. syns det blir saa mye stoff med baeresjal, maa jo bli varmt om sommeren...?
Ella i farta Skrevet 16. juli 2007 #5 Skrevet 16. juli 2007 Hvis du vil ha bæresjal og aldri har bært før kan jeg virkelig anbefale girasol..de er innmari myke og lette å jobbe med i sammenligning med mange andre sjal! selges på www.lotusbarn.no ellers kan du sikkert få tak i en del på www.tettinntil.com brukt Der kan du også snoke rundt etter tips om andre sjal;) Lykkelita og leon: Er mye forskjell på tykkelsen...hvis man bærer på ryggen er det ikke mye mer stoff med sjal enn maya wrap uansett...samt at maya wrap stoffet er tykkere enn mange sjal.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå