Lille L Skrevet 16. juli 2007 #1 Skrevet 16. juli 2007 Jenta mi er 8mnd gammel, og hun har sovet og sovnet av seg selv siden hun var 3mnd. Jeg har altid tenkt at vi har vært heldige med akuratt dette. Men, nå som hun har blitt eldre nekter hun og sove. Hun skal bare stå og stå i senga uansett hvor trøtt hun er.. Jeg går inn og legger henne ned minst 20 ganger før hun sovner. Kan noen pliz fortelle meg at dette er bare en fase og at det går over?!. Fler barn som gjør dettte? Og i tillegg våkner hun kanskje 2 ganger om kvelden, men det er kanskje bare tenner som er på vei!
HØNAogEGGET *har født* Skrevet 16. juli 2007 #2 Skrevet 16. juli 2007 Godt å høre at det er flere!! Min pode er 6 mnd, og har inntil nylig vært kjempegrei å legge! Har bare stelt og gitt mat og lagt han. Så har han sovnet. Men nå er han helt umulig. På dagen skriker han med en gang vi legger han, så vi må inn og ut av rommet 100 ganger før han sovner, og da sovner han av utmattelse! På kvelden ligger han og hyler og flirer og sparker av seg dyna. Etterhvert blir han lei av å leke (vi går jo ut av rommer) og da begynner han å gråte... Kan ta 2 timer før han sovner. Lurer på hva vi gjør galt?? Huff, ganske slitsomt med barn som ikke bare kan sove når de er trøtte!!
Lille L Skrevet 16. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 16. juli 2007 Ja, høres ut som leyla det der. Når jeg faktisk tenker over det så begynnte hun med det når hun var 6-7mnd. Godt at det ikke er bare henne:P Men, vi får krysse fingrene og håpe det går over fordi det er fryktelig slitsomt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå