Gå til innhold

Yayy.. så kom kvalmen >.<


Beibi82

Anbefalte innlegg

Er konstant småkvalm/uggen... får ikke spist noe særlig. Jeg som håpet jeg skulle bli spart for det denne gangen..(HEHE)

 

Har ei turbotulle som krever 110% på 7.5mnd :o

 

...jaja.

 

 

 

 

Dere andre 'kvalminger', gi meg overlevelses strategien deres!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ja, hvis det finns en overlevelses strategi vil gjerne jeg også vite om den. Jeg henger nå over toalettet på andre uken. Har ei på snart 2 år, og jeg føler meg som ei dårlig mor. Hun er med pappaen sin hele dagen etter hun er kommet fra dagmammaen, for jeg er et slakt!! Ja, også er jeg vel litt hormonell...

 

Litt stress, så er det bare å angripe dassen. Helt jævlig. Det blir ikke flere unger etter dette. Orker ikke mer kvalme. OOOOOOOOOOOrker ikke mer!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge man er kvalm, spirer det fortsatt!

Får prøve å tenke positivt selv om det er vanskelig..

Sliter med konstant kvalme sjøl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvalmen har satt inn for fullt her også nå, er 7+1. Har begynt å bruke sea band og jeg synes de fungerer på meg. Har blitt mindre kvalm med dem, så nå klarer jeg å spise og drikke litt...iallefall ennå. Ved forrige svangeskap brukte jeg det ikke....og da lå jeg rett ut med lite mat og drikke i mange uker. Og sykmeldt i tillegg. Nå ser det ut til å gå bedre enn forventet etter at jeg begynte å bruke dem tidligere i dag. Etter en dag på jobben som jeg nesten ikke holdt ut pga kvalme..............

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

akupunktur!

kan anbefales! Jeg har vært dårlig i snart 3 uker, spydd og konstant kvalm,rast nedi vekt(!) Har ekstremt nåleskrekk(da sjønner du jeg var despertat når jeg oppsøkte en akupunktør;o)

hadde time torsdag og fredag, skal tilbake på mandag. Det koster ca 400kr gangen, men det hjelper veldig!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk noe som heter Ginger trips på helsekosten. Det er milde ingefær tabletter. Synes det hjalp veldig når kvalmen satt inn for fullt. Er 9 uker i dag, og andre dag uten kvalme...håper det varer..tvi tvi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er også veldig kvalm. Er 6+6 på vei. Får veldig dårlig samvittighet av å ligge på sofaen, men føler at det hjelper. Å være kvalm er kjipt!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er kvalm i det jeg våkner, men det gir seg så snart jeg har pussa tenner og spist litt. har ikke lyst på mat, men tvinger i meg. ellers så kan jeg få plutselige kvalmebølger utover dagen. å da er det bare å sette seg ned å ta det helt rolig en stund å drikke litt cola så gir det seg. har heldigis ikke spydd ennå. jeg hater å spy...

 

god bedring til dere andre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i uke 8 og har ikke kjent noe til kvalmen. Krysser fingrene for at jeg berger.... Men jeg har hørt noen tips da. Akupunktur som nevnt ovenfor, ingefær-te, peppermynte-te samt å spise noen kjeks og drikke litt før man står opp om morgenen. For det er vel verst når man har tom mage, er det ikke? Husk at det er et godt tegn å være kvalm for da har man mye hormoner som jobber i favør av fosteret har jeg hørt.

God bedring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...