Engel, skatt og lite frø. Skrevet 16. juli 2007 #2 Skrevet 16. juli 2007 Off, jeg vet ikke. Men dette er rett og slett nesten utholdelig.. -Jeg har prøvd å sjekke litt om smertestillende en greit (litt skeptisk til det nå under svangerskapet) Men det skrives fra tidligere at paracet går bra. Bare ibumetin man ikke kan ta. Bl.annet en pharmasøyt som skrev det. Fikk du hodepine av p pillen? Jeg slet med migrene når jeg gikk på p sprøyte og på pillen. Det kan rett og slett være en reakjon av hormonene i kroppen som kommer nå.. Og hvis den teorien stemmer, er det nok ganske vanlig vil jeg tro.. God bedring! Irriterende at vann ikke hjelper.. -Drikker til jeg kaster opp;(
Stolt mamma=) Skrevet 16. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 16. juli 2007 har ikke hatt problemer med det før... jeg har fått beskjed om at jeg kan ta ibux men ikke paracet...
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 16. juli 2007 #4 Skrevet 16. juli 2007 tror det er omvendt, IKKE ibux!!!!!!!
Lykkeliten og jeg Skrevet 16. juli 2007 #6 Skrevet 16. juli 2007 jepp. ibux er fy. men paracet kan man ta. mange som får mer hodepine/migrene under svangerskapet. jeg gjorde det, helt til legen sykmeldte meg. da forsvant det nesten med en gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå