Gjest Skrevet 16. juli 2007 #1 Skrevet 16. juli 2007 Jeg har to jenter på snart 4 og 6. Bor i nærheten av Bergen. I dag har jeg ingen fantasi... Hvis dere gidder så kom med forslag til aktiviteter (hvis det kommer forslag fra mer enn 6 forskjellige nick så lover jeg å velge minst ett av forslagene). Forresten det er fint vær her i dag.
selfangerkjerringa Skrevet 16. juli 2007 #2 Skrevet 16. juli 2007 Piknik Det er vel en hage, park eller lekeplass i nærheten dere kan ha piknik i - eller rett og slett i deres egen hage? Ta med jentene på butikken og handle, la dem være med å lage maten (skjære agurk til salaten, smøre brødskiver o.l.) og pakke piknik-kurven. Ta med favorittboka deres og ha lesestund mens de spiser dessert.
Gjest Skrevet 16. juli 2007 #3 Skrevet 16. juli 2007 Høres koselig ut ka-ping. Kanskje vi skal gjøre det - noen som har flere forslag...
selfangerkjerringa Skrevet 16. juli 2007 #4 Skrevet 16. juli 2007 Mine sikker-stikk-tips til en regnsværsdag: - bibliotekbesøk - bollebaking - rydde lekerommet (og leke samtidig)
Gjest Skrevet 16. juli 2007 #5 Skrevet 16. juli 2007 Jeg lot barna mine bestemme - så det blir blåbær-plukke tur i dag. Dere trenger ikke legge igjen flere svar på denne tråden nå... Det blir så meningsløst å ha sånne tråder ute når andre skal til med å planlegge begravelse. Oppfordrer alle DIB-brukere som har mulighet i dag, til å legge alle bagateller og plikter til side i dag og bare nyter livet sammen med de man er aller mest glad i. Livet kan være så uendelig skjørt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå