Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 16. juli 2007 #1 Skrevet 16. juli 2007 Er det noe som er lurt å spørre om? Han begynner jo for første gang i desember, så jeg har ikke peiling..
Gjest Skrevet 16. juli 2007 #2 Skrevet 16. juli 2007 Barnehage eller familiebarnehage ? Du får jo sikkert mye info som man lurer på muntlig på slike møter samt at en del kommer skriftelig. Så er det forskjell på familie bhg og barnehage. Selv synes jeg det er greit å ha litt info om følgende : daglige rutiner i bhg. (spisetider , hvor ofte skifter de bleier bortsett fra når de har bommelomm så klart, uretider) turdager - hvor går de , hvordan legger de opp turen, har de med førstehjelpsutstyr (det måtte vi da vi var i fam bhg ta opp med dem for det hadde de ikke) Tenk på hva som er viktig for deg og får du ikke info om det så ? . Evnt kan du ta dewt opp når du begynner i bhg Lykke til i desember da !
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 16. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 16. juli 2007 Barnehage =) Jeg, vet ikke helt hva de kommer til å si, men tenkte notere meg noen spm.. Takk for tips =)
dumme mamma Skrevet 16. juli 2007 #4 Skrevet 16. juli 2007 Greit å vite hva de vil skal være der av ekstra utstyr. HVa de trenger å ha på seg f.eks. Der snuppa skal gå bør de bruke sandaler inne fordi de må gjennom gangen der alle sko etc. står for å komme til andre avdelinger etc. - Om de tørker klær der eller om du må tørke dem hjemme? - Om de får mat i barnehagen og ev. hvilke måltider? - Om de må leveres før bestemte kl.slett? - Hvor mye de er ute og om de er ute uansett vær? - Om de trenger sovevogn eller om det er senger der? Det var sånne ting jeg lurte på i hvertfall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå