nr 2 i oktober? Skrevet 16. juli 2007 #1 Skrevet 16. juli 2007 er 14 dager igjen i dag og lurer på hva som skjer i magen - har de siste dagene vært steinhard og ubehageli (føles ikke som "tak") når mgen er hard er den det leeeeenge om gangen.. noen flere'?
Alva 12.09.06+Tuva 10.08.07 Skrevet 16. juli 2007 #2 Skrevet 16. juli 2007 Høres ut som kynnere...jeg har hatt det siden midten på 2. trimester! Livmora som trener...)
nr 2 i oktober? Skrevet 16. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 16. juli 2007 jeg har hatt tidligere noe jeg trodde var kynnere... dette er så langvarig - les timesvis....
Gjest Skrevet 16. juli 2007 #5 Skrevet 16. juli 2007 jeg er 38+5 nå og magen er omtrent konstant hard. gjør veldig vondt å sitte egentlig. er nok bare livmora som trener seg opp tenker jeg.. veldig vondt og slitsomt for ryggen egentlig.. nyter hvert lille øyeblikk dette slipper.
Annie Bailey Skrevet 16. juli 2007 #6 Skrevet 16. juli 2007 Kan gå kjempelenge med steinhard mage jeg også.. og går jeg er det ihvertfall hard. Har funnet ut at det som hjelper er å legge seg i badekaret.. Eneste stedet snart der magen slapper av.. så varmtvannstanken får tømt seg hver kveld nå.. hehe
Genusa&Andreas3mnd Skrevet 16. juli 2007 #7 Skrevet 16. juli 2007 Ja samme her, utrolig ubehagelig... føles som man er konstant stappmett.... Å sitte rett opp og ned er ikke godt, og bøye seg fram er ihvertfall "ulovlig" ) Er nok sikkert som de over her skriver at livmoren trener seg opp litt... Men husker også fra svangerskapskurset at om magen er konstant steinhard over velig lang tid kan dette være rier man ikke kjenner, og da sa jordmor at man burde ta en telefon til sykehuset....
Annie Bailey Skrevet 16. juli 2007 #8 Skrevet 16. juli 2007 Men får man ikke vondt andre steder da? i ryggen og slikt hvis man har rier? eller menssmerter eller noe.. Kan man virkelig ha rier uten å merke noe?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå