Gå til innhold

Dere skal idag da?

Fantasiløs m/ 2 vakre gutter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal trille en tur etterhvert, vaske et par maskiner med tøy og så skal vi besøke svigers..

Dere da?

Endelig litt sol her =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tja....mannen skal snart vekkes og jages opp på taket for å jobbe...

vi får besøk av niesa år på 6 år.. Tenker jeg tar med meg de 3 ungene her bort på en leikeplass kanskje eller noe da....

eller om vi finner på noe hjemme... får se hvor bra de leiker uten tull..

Skrevet

Får besøk av ett vennepar som skal se på Didriksen, de har 3 barn. Tvillinger på 1,5 år og ei på snart 5. Så det blir full rulle her i dag. 5 barn i den lille stua mi hihi...

Skrevet

Vet ikke helt, men sola skinner fra skyfri himmel. Deilig.

Skrevet

endelig sol i denna byen så må ut en tur og trille hvertfall :)

vaske litt klær, og rydde litt..

Skrevet

Vaska doen nå i stad (urk) og har satt på en maskin..fler blir det.. Trille tur og mate gakk gakken etter duppen... og så ikke noe mer spes :)

Jo, må handle meg vekt da..

Skrevet

Tenkte å ta en tur på lekeplassen, men tror kanskje det blir regn snart, må uansett spise frokost først, så da får vi se. Kanskje vi drar en tur på besøk istedenfor.

I ettermiddag har vi 1000 ærend som må gjøres før vi kan starte på campingtur om en uke. :o)

Skrevet

I dag skal vi på badeland sammen med en annen liten tuppe og mammaen. Etter på må vi på apoteket og butikken og handle mat

Skrevet

Vet ikke helt... er faktisk sol i dag, så bør vel komme oss ut en tur. Og en tur på butikken må vi... kjenner jeg kjeder meg litt i dag :-)

Skrevet

Vel, jeg VAR på jobb jeg, skulle vært enda :)

Men barnehagen ringte meg halv ti og sa at eldstemann hadde visst fått vannkopper! :-O hehe... Så da er jeg hjemme med han nå :)

Skrevet

jeg skal til hs med gutten min. 3 gang på en uke. åsså skal jeg sove.

Skrevet

Her er det ENDELIG sol........og jeg har blitt potte tett av forkjølelse...TYPISK! Blir vel sofaen med paracet og nesespray for min del...

Skrevet

Her er det sol så unga er ute i hagen og jeg skal ut å male mer....Og så skal jeg jobbe kveldsvakt i dag fra kl 16.

Skrevet

ska på jobb kl 16....

har presis vasket vindune og vasket gardiner..

Skrevet

Skal ut og handle når lillegutt har våknet og i kveld skal jeg møte noen venninner av meg. Sol her også, håper det varer ut morgendagen... har bursdag i morgen og hadde vært fint med sol på dagen min! ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...