Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå tar det vel helt av her med å kjenne på kroppen om det er noe i gjære- enten om det er tanta eller en spire?!

Puppene mine har tatt helt av siden i går, det kribler og spenner seg. Håper det er et godt tegn for jeg har IKM på onsdag!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også IKM på onsdag! Men jeg har ingen spennende symptomer dessverre! Men samtidig er jo det litt greit, for man kan jo bli gal å gå å kjenne på ekte og innbilte symptomer. Så her er det bare å vente til onsdag og se. Men kjenner jeg tanta rett, dukker ho nok opp utpå kvelden en gang (akkurat når jeg tanker at ho kanskje ikke dukker opp...).

Men du, med dine pupper (jada, på bim kan man skrive litt av hvert), har jo noen positive tegn i alle fall. Du har ikke testa?

Skrevet

Siden jeg er i 8 pp tar jeg det litt piano med tanke på testing så tidlig. Får heller krysse fingre for at "puppa" har en hyggelig beskjed på onsdag!

Må bare si at sist jeg var gravid (har en sønn) hadde jeg absolutt ingen tegn før jeg testet positivt- så se lyst på det!

Skrevet

hei hei. slenger meg på her, har ikm på torsdag, og er bare i 3. pp, så jeg tror egentlig ingenting. Magen har vært litt rar i det siste, under navlen, og ellers litt uggen i ny og ne, nå kjennes det ut som at magen er proppfull av luft. Har ellers ingen symptomer, puppene tør jeg ikke stole på da har hatt en brystreduksjon for noen år siden.. men who knows. Ønsker alle lykke lykke til :)

Skrevet

Jeg har også ikm på onsdag men ingen symptomer. Og kjenner ikke etter heller, ikke vant med dette :) - reagerer bare om noe er utenom det vanlige. Stusset på at puppene ikke er ømme denne gangen, noe de alltid er før mensen, men syns den ene begynner litt nå. Da er vel tanta på vei snart vil jeg tro.. men spennende er det!

Skrevet

Har IKM på fredag, men tviler på at vi har lyktes denne gangen. Vi er på 1.pp denne mnd, så tror det tar litt lenger tid en dette. Er litt usikker på når el er, så driver med temping for å lære meg syklusen min. Det tar vel noen mnd det også. Men får krysse fingrene og bare håpe. Kanskje vi har klart det, ingen grunn til å være negativ.

Skrevet

har ikm den 18... men er litt pessimist..blitt negativt for mange ganger.Hmm.. men ingen mens smerter som jeg ALLTID får!! så.... :)

Skrevet

Heia. Så artig med en ny skravletråd. Jeg har IKM på lørdag og er så spent at jeg holder på å sprekke. Testene brenner i skuffen på baderommet hver morra nå..spørs om jeg ikke sprekke i morgen. Har tester som kan taes fire dager før IKM. Juhu!! heheheh

Skrevet

Her kom tanta brått og brutalt i morgest. over i 6.pp etter MA nå. Håper ingen andre her blir med meg over til "skravletråd uke 33":).

lykke til!!

Skrevet

Hjelp! Jeg fikk positiv test i kveld!! :D :D

Helt skjelven, men tror det ikke.. Skal

ta en ny test i morgen tidlig, har bestilt

fra billigtest.no, har vel to stk igjenn etter forje

pp.. Så jeg tror jeg kjøper en CB

til helgen.. Men hvor lenge bør man vente før

man bestiller en legetime?

Ønsker dere andre LYKKE TIL!! ;)

Skrevet

Veldig spent: Gu kor spennende....En positiv test er en positiv test. Når har du IKM? Gratulerer så utrolig masse.

Du behøver ikke legetime før i ca uke 8 har jeg hørt så du har god tid til det:-)

Skrevet

Hey hey- spire i magen du!!!!!!!!! Gratulerer så masse, og vennligst dryss litt babystøv vår vei :o)

IKM i morgen (onsd)....ååååhhhhh så spent!

Skrevet

Modesty Blaise: Tuuusen takk! :D Tok en ny test i dag

tidlig, og den var like positiv som i går... :):)

Jeg har IKM enten 18, 19 eller 20.. Så dette lover da bra! :)

Tusen takk for svaret, dette blir min første så det er virkelig

spennende! Når venter du IKM?

Sender masse babystøv ****************************************

Lykke til alle sammen!! :D

Skrevet

Heisann:) Har også IKM nå på lørdag, er i vår 2pp og spm dere andre veldig spente. Har hatt litt stikkinger i magen, men det kan vel like gjerne være tr som er på tur :( Venter i spenning! Lykke til alle sammen

Skrevet

ikm imorgen jeg også!! svimmel,luft og sinna er mine symptomer men tør ikke teste..Ikke no mens smerter, men hadde litt vondt nederst der istad.men varte bare et par minutter såh... :S

Skrevet

Jeg har IKM loerdag. Har hatt vondt i eggstokkene mine og underlivet siden el, saa om jeg ikke er gravid denne gang saa maa jeg faa undersoekt at det ikke er noe annet galt... Skal hjem til mamma i helgen saa jeg tester nok ikke foer mandag....

Lykke til alle sammen!

Skrevet

hei.

har ikm på lørdag.

kjenner ingenting enda,annet enn mensmurringer. var svimmel i går(og litt i dag) men tror det bare er ønsketenking at det skal være et symptom. var veldig svimmel sist jeg blr gravid.Håper virkelig tanta holder seg borte. Er lei av å drive med denne prøvinga og å bli skuffet hver mnd. Har jo ikke mange pp enda da...men hadde jo noen prøveperioder før det endte i SA, så jeg er gaaanske lei nå! Syns det er på tide at det klorer seg fast noe snart. :-)

Vi får kose oss med snuppa vår så lenge og håpe det skjer noe snart.

Lykke til alle sammen! Blir det noe denne mnd. skal jeg gå ut i hagen å spa opp ørten trillebårlass med babystøv jeg skal spre utover til absolutt alle som vil ha.

Ha en god og fruktbar sommer!

:-)

Skrevet

Jeg hadde menstrasjon siste dag nyttårsaften.. Det er det eneste jeg vet desverre. Men tror jeg venter IKM rundt denne tiden da. Vet ikke syklusen min eller noe :( Sjikkeli kjipt å ikke vite når jeg kan teste meg...

Skrevet

Jeg har IKM på fredag... Har en liten følelse av at det kan være noe på gang - en rar følelse i magen liksom.. Tror jeg prøver meg på en test i morgen tidlig. Er redd for å håpe for mye, for da blir jeg så skuffet!

Gir oppdatering når jeg har testet i morgen ;)

Skrevet

En utrolig spennende tid! Jeg har IKM på fredag, og testet positivt i dag tidlig med CB. Jabadabaduuu! Det var en svæææært svak strek, men vi tror på den! Testet negativt i går tidlig med CB digital.

Symptom: smerter/murring i korsryggen og trett.

Lykke til!!!

Skrevet

Jeg har også IKM imorgen fredag!! Er utrolig spent. Har hatt ømme bryster nå i flere dager og stikkinger både her og der. I natt våknet jeg opp og var kvalm og skikkelig uggen.... I dag tidlig fikk jeg feber så mulig det er andre ting jeg brygger på... Men men..tiden vil vise imorgen.

Skrevet

Hei Veldig spent.. :)Gratulerer! Blir helt på tuppa jeg når jeg leser det du skriver ..sÅÅ spennende!! Ønsker dere all lykke videre! Du må sende litt babystøv vår vei også ... håper på å få det til på denne pp..(7pp) ... Klem fra DollyD

Skrevet

Hei DollyD! :) Tuusen takk, er så deilig med de fine

tilbakemeldingene jeg får her inne! :D Det er virkelig

spennende, jeg bestilte legetime i går.. Jeg MÅ få

det bekreftet, slik at jeg virkelig klarer å fatte det!! ;)

Jeg ønsker deg LYKKE TIL, håper spiren sitter hos

deg også denne pp.. Sendre masse babystøv*******

************************** din vei :D

Lykke til, dere andre også!

Klem fra meg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...