Gå til innhold

Ja jøss!! Er dette noe for dere jenter?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

må si de har vært produktive....glad det ikke er meg som venter nr 17 :)

Skrevet

er det mulig? 16 unger...

Skrevet

wow. er glad det ikke er meg. eller aldri blir meg. 16 unger!!!

Skrevet

Mora til venninna mi har 14 eller var det 15? Har faktisk gått ut av tellinga. Rimelig hektisk der kan man si... Hu har også fått 4 barnebarn hehe !

Yngstemann var onkel når han ble født :-D

Skrevet

oj da. hehe.. nei her er det nok med 2-4 barn vil eg tro. hehe

Skrevet

Skjønner ikke åssen slike familier klarer seg økonomisk.. Og hvor finner man egentlig et hus stort nok til å få plass til de alle? Bare putter de barna inn i rom som sardiner da eller? :S

Uff.. personlig synes jeg det er litt uansvarlig å få SÅ mange barn.. de vil aldri eie privatliv frem til de er voksne og flytter ut..

Hørte om en annen familie en gang, i england eller noe, de hadde vel 13-14barn. Der var det slik at så fort de eldste barna ble gamle nok, måtte de begynne å hjelpe til å passe småsøskna, rydde, vaske, lage mat. Hvor blir det av barndommen da?

Skrevet

Hehe.....vi har hekka mye det siste året, men ikke klaffet så bra som de! Fornøyd hvis vi får 3 friske barn jeg, eller kanskje det blir bare med 2.

Skrevet

De jeg snakket om over her. Har et giga hus. Etg med barnerom så ut som hotell gang hehe!

De hadde foresten 3 hester, 2 hunder, katter, kaniner, fugler, og høner også haha!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...