kokkelimonke Skrevet 16. juli 2007 #1 Skrevet 16. juli 2007 Heisann! Er det noen med termin i september/oktober som bor i Oslo og omeng som kunne tenke seg å treffes over en kaffe eller noe annet godt i glasset i tiden fremover ? Jeg er sykemeldt, samboer jobber, og alt av familie og venner er de nermeste ukene på utenlandsreise/på hytteturer osv, og jeg kan se for meg at dagene kommer til å gå rimelig tregt fremover. Kanskje det er noen der ute som er i samme situasjon som meg som vil treffes for å dele erfaringer og få tiden til å gå ? :-) Jeg kjenner ingen som er gravide i nærheten som har termin i nærmeste fremtid, så det er bare å rope ut om det er noen som har lyst til å finne på noe :-)
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2007 #2 Skrevet 16. juli 2007 Er satt opp et treff for septembermammaer i Oslo neste uke. Gå inn på BIM treff i venstre kolonne og meld deg på. Du kan også sette opp egne treff selv om du vil treffes en annen gang
kokkelimonke Skrevet 16. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 16. juli 2007 Tusen takk for supert tips. Er visst ikke så oppvakt at jeg har lagt merke til denne tråden. Men nå er jeg meldt på :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå